Ο ΟΤΕ δίνει το σύνθημα…
Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει στην αγορά η κίνηση του ΟΤΕ να εφαρμόσει μια επιθετική πολιτική μισθών, στέλνοντας το μήνυμα ότι η ισχυρή χρηματοοικονομική θέση μιας εταιρείας, πρέπει να συνδυάζεται και με την επιβράβευση των εργαζομένων





















