Με τζίρο 335 εκατ. ευρώ έκλεισε το 2024 η online αγορά προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ, σημειώνοντας αύξηση κατά 9% σε σχέση με το 2023. Η μέση παραγγελία αυξήθηκε στα 85 εκατ. ευρώ και φαίνεται ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των σούπερ μάρκετ αποτελούν μια “φλέβα χρυσού”, Μάλιστα, στον τζίρο αυτό δεν περιλαμβάνονται οι μεγάλοι “παίκτες” που έχουν δικές τους αποθήκες, όπως το eFood Market και το Wolt Market. Σύμφωνα με την Convert Group το 2024 η κάλυψη της αγοράς διαμορφώθηκε στο 83%, ενώ φέτος αναμένεται να φτάσει το 90%, καθώς θα προστεθούν και οι παραγγελίες των ΑΒ μέσω του e-food. Οι πλέον “χρυσές” δουλειές αφορούν τις πωλήσεις προϊόντων για κατοικίδια, ποτά και αναψυκτικά, κατεψυγμένα, συσκευασμένα και φρέσκα τρόφιμα.

