Η ΑΒ Βασιλόπουλος, με σταθερή δέσμευση στη βιώσιμη ανάπτυξη, συνεχίζει να συμβάλλει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων και να αυξάνει τον θετικό της αντίκτυπο σε κοινωνικό και περιβαλλοντικό επίπεδο. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ δώρισε πέρυσι 13,8 εκατομμύρια γεύματα, που ισοδυναμούν με 1.734 τόνους τροφίμων, σε περισσότερους από 123.000 ανθρώπους που έχουν ανάγκη, μέσω του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης», επιτυγχάνοντας παράλληλα αύξηση των δωρεών κοντόληκτων προϊόντων κατά 78% σε σχέση με το 2019. Η ΑΒ Βασιλόπουλος αναγνωρίζει τη σημασία της βιώσιμης διαχείρισης των τροφίμων που δεν μπορούν να καταναλωθούν ή να δωριστούν, και μέσω οργανωμένων διαδικασιών, περιορίζει δραστικά την ποσότητα αποβλήτων που καταλήγουν στη χωματερή.