Με βάση το ολλανδικό μοντέλο ανάπτυξης της, η ΑΒ Βασιλόπουλος προχωρά με ταχύτερους ρυθμούς στην υλοποίηση του σχεδίου μετατροπής εταιρικών καταστημάτων σε franchise. Το ίδιο μοντέλο ακολουθεί και η μητρική εταιρεία Ahold Delhaize, οπότε η εγχώρια μικρή λιανική αποτελεί ισχυρό δέλεαρ, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος για ετήσιο τζίρο άνω των 2 δισ. ευρώ. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, λειτουργεί το 43,58% των καταστημάτων της με franchise, ενώ συνεχίζει να προχωρά σε άνοιγμα νέων. Η αλυσίδα δίνει έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, προκειμένου να αυξήσει το μερίδιο της στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ θέλει να επεκταθεί σε νέες περιοχές που παρουσιάζουν έντονη τουριστική κίνηση. Άρα, πρέπει να αναμένουμε επιχειρηματικές εξελίξεις προσεχώς…