Εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης, καθώς σύμφωνα με τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας του 2023, κατάφερε να μειώσει τις εκπομπές αερίου κατά 38,7%. Η έκθεση βασίστηκε στα πλέον αυστηρά στάνταρντς του ESG (Περιβάλλον-Κοινωνία-Εταιρική Διακυβέρνησης) και συντάχθηκε σύμφωνα με τους 17 στόχους του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θέτει ως στόχο τη μείωση κατά 50% της σπατάλης τροφίμων και της χρήσης πλαστικού, ενώ μαζί με τους πελάτες της προχώρησε στην ανακύκλωση άνω των 3 εκατομμυρίων συσκευασιών μέσω των Κέντρων Ανακύκλωσης ΑΒ και στην εκπαίδευση 7.350 επισκεπτών στο Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης. Μειώθηκε επίσης η κατανάλωση ενέργειας που προέρχεται από τις καθημερινές λειτουργίες των εγκαταστάσεων κατά 9,82% σε σύγκριση με το έτος 2018 (baseline). Επιπλέον, προσέφερε συνολικά 570.000 ευρώ σε δράσεις, παρείχε περισσότερα από 13,8 εκατομμύρια γεύματα σε τοπικούς φορείς, συνολικής αξίας άνω των 5,8 εκατομμυρίων ευρώ, διένειμε 109.709 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων της χώρας, εκπαίδευσε 4.500 παιδιά στην υγιεινή διατροφή και αναβάθμισε υπηρεσίες σε νοσοκομεία με ωφελούμενα 26.717 παιδιά. Επίσης, 5.000 εργαζόμενοι συμμετείχαν σε εθελοντικές δράσεις, επενδύθηκαν 18,85 εκατ. ευρώ σε παροχές προς τους εργαζομένους, επιπλέον 8,2 εκατ. ευρώ υπό μορφή πόντων, διατέθηκαν 456.996 συνολικές ώρες στην εκπαίδευσή τους, ενώ το 55% των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για το 2023 αποτελούν υγιεινές διατροφικές επιλογές.