Εξαιρετική τιμή για τη διοίκηση του ΟΠΑΠ και την επιλογή της πελατοκεντρικής προσέγγισης, αποτελούν τα 6 βραβεία που έλαβε η εταιρεία στα Loyalty Awards 2022. Διακρίναμε περισσότερο το πλατινένιο και χρυσό βραβείο που έλαβε η εταιρεία, για το έργο «OPAP Safety Net». Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα, το οποίο αντιμετωπίζει πιθανό φαινόμενο εθισμού των παικτών στα τυχερά παιχνίδια. Ο ΟΠΑΠ χρησιμοποιεί την τεχνολογία AI για να αντιμετωπίσει ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα της αγοράς, διασφαλίζοντας έτσι ένα ασφαλές περιβάλλον για τους πελάτες του. Ασφαλώς, πρόκειται για την αποθέωση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του ΟΠΑΠ.
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Παρασκήνιο”