Σε μία από τις μεγάλες εκπλήξεις και μάλιστα σε διεθνές επίπεδο στον τομέα των ψηφιακών υπηρεσιών, εξελίσσεται η Εθνική Τράπεζα. Σχεδόν αθόρυβα και χωρίς τυμπανοκρουσίες η τράπεζα κατέχει μερίδιο 30% στην αγορά, μέσα από την προώθηση της ολοκληρωμένης ψηφιακής πλατφόρμας υπηρεσιών εξυπηρέτησης επιχειρήσεων και επαγγελματιών. Σημειώνεται ότι το 2020, η Εθνική Τράπεζα κατέκτησε την πρώτη θέση με βάση τον αριθμό των ενεργών χρηστών των ψηφιακών υπηρεσιών και μάλιστα κατατάσσεται μεταξύ των 10 μεγαλύτερων ψηφιακών τραπεζών διεθνώς! Η διάκριση αυτή οφείλεται κυρίως στη διάθεση του καταναλωτικού δανείου “Εξπρές”, το οποίο μονοπωλεί το 80% των αιτήσεων των ενδιαφερομένων, μέσω internet και mobile banking. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Παύλος Μυλωνάς, επεσήμανε προ ημερών ότι η τράπεζα θα συνεχίσει να καινοτομεί και να οδηγεί τις εξελίξεις στην ψηφιακή τραπεζική, έχοντας να προτείνει κάθε φορά ολοένα και πιο σύγχρονες λύσεις.

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα “Π” του Σαββάτου 17/7