Το κλείσιμο καταστημάτων και η τελευταία εθελούσια έξοδος εργαζομένων, αποτελούν χρήσιμα “όπλα” για τη διοίκηση της Πειραιώς για τη “στεγανοποίηση” των λειτουργικών εξόδων. Ταυτόχρονα η τράπεζα προχωρά χωρίς… εκπτώσεις στον ταχύτατο ψηφιακό της μετασχηματισμό βελτιώνοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η ανακοίνωση για τη δημιουργία της υπηρεσία winbank pay, η οποία δίνει τη δυνατότητα για ανέπαφες πληρωμές από android smartphone. Οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν αγορές, με τις κάρτες Visa και Mastercard® της Τράπεζας Πειραιώς, πλησιάζοντας το κινητό τους στο POS του εμπόρου. Έτσι πραγματοποιούν τις καθημερινές συναλλαγές τους  γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, καθώς πληρώνουν ανέπαφα με το κινητό τους χωρίς να χρησιμοποιούν μετρητά ή τις φυσικές τους κάρτες. Στη συνέχεια γίνεται ταυτοποίηση της συναλλαγής από το κινητό τους  μέσω quick login PIN ή του δακτυλικού τους αποτυπώματος,  χωρίς  να χρειάζεται να έρχονται σε επαφή με το POS. Η νέα υπηρεσία winbank pay παρέχει μέγιστη ασφάλεια και δεν διακινεί ούτε αποθηκεύει στη συσκευή του τηλεφώνου τα πραγματικά δεδομένα της κάρτας κατά την διάρκεια της συναλλαγής. Πάντα, μπροστά από τις εξελίξεις η τράπεζα!

 

Δημοσιεύτηκε στο “Παρασκήνιο” του Σαββάτου 3 Ιουλίου