Υψηλά ποσοστά επαγγελματικής ικανοποίησης, δέσμευσης αλλά και υπερηφάνειας αποτυπώνονται στα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ικανοποίησης των εργαζομένων του Skroutz. Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, διενήργησε την έρευνα ικανοποίησης εργαζομένων “Skroutz happiness Index” με ιδιαίτερα αυξημένη συμμετοχή από το 89% των εργαζομένων. Βάσει των συμπερασμάτων της έρευνας, το Skroutz αναδεικνύεται σε μία εταιρία με σύγχρονο, υποστηρικτικό και ανθρωποκεντρικό περιβάλλον εργασίας με υπερήφανους και αφοσιωμένους εργαζόμενους που παράλληλα προσφέρει προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της αγοράς στην Ελλάδα και διεθνώς.
Συνοπτικά, η έρευνα αναδεικνύει θετικές αποδόσεις σε όλες τις παραμέτρους της εργασιακής εμπειρίας, καθώς σύμφωνα με το δείκτη μέτρησης ικανοποίησης NPS (Net Promoter Score), η εργασιακή ικανοποίηση αγγίζει το «άριστα» (72/100), αναδεικνύοντας τον Skroutz ως προτιμητέο και προτεινόμενο εργοδότη από τους ίδιους τους εργαζομένους του.
Συγκεκριμένα, η συντριπτική πλειονότητα των εργαζομένων αξιολόγησαν ιδιαίτερα θετικά την εργασιακή εμπειρία καθώς:
– Αισθάνονται υπερήφανοι που εργάζονται στο Skroutz (βαθμολογία 4,5/5)
– Εκτιμούν ότι το Skroutz παρέχει ένα υποστηρικτικό και φιλικό εργασιακό περιβάλλον που προσφέρει ευκαιρίες ώστε να αξιοποιήσουν τις βέλτιστες δεξιότητές τους ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζεται η προσπάθεια για εξαιρετικά αποτελέσματα (βαθμολογία 4/5)
– Αναγνωρίζουν ότι το Skroutz προωθεί την ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, είναι ικανοποιημένοι από τις παροχές και δηλώνουν την εμπιστοσύνη τους προς τη διοίκηση της εταιρίας (βαθμολογία 4,1/5)
– Δηλώνουν με βεβαιότητα ότι το Skroutz επενδύει στους ανθρώπους του, παρέχοντας ευκαιρίες εσωτερικής ανάπτυξης (βαθμολογία 3,9/5)
Η ισχυρή εταιρική κουλτούρα του Skroutz, αλλά και η επιτυχής μετάβαση σε καθεστώς τηλεργασίας –λαμβάνοντας υπόψη την απομακρυσμένη πρόσληψη και ένταξη 179 εργαζομένων στην εταιρία στο πλαίσιο των ιδιαίτερων εργασιακών συνθηκών που επικράτησαν το 2020– αποδεικνύεται από την πεποίθηση που εκφράζουν οι εργαζόμενοι, σε ποσοστό 51%, ότι η τηλεργασία δεν επηρέασε τη δυνατότητα να εργάζονται ως μέλη της ομάδας.
Ακόμα, σε σημαντικά υψηλό ποσοστό (70%) δηλώνουν ότι επιθυμούν να συνεχίσουν να εργάζονται σε ένα υβριδικό μοντέλο που συνδυάζει τη φυσική παρουσία και την τηλεργασία. Σημειώνεται ότι το Skroutz είναι μία από τις πρώτες εταιρίες στην Ελλάδα που εφαρμόζει την απομακρυσμένη εργασία κατά 100% των εργαζομένων του από τον Μάρτιο 2020 έως σήμερα.
H κα Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations του Skroutz, επεσήμανε ότι «Τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας ικανοποίησης εργαζομένων αποδεικνύουν ότι –παρά τις δύσκολες συνθήκες– το Skroutz παραμένει πιστό στις εργασιακές αρχές του και συνεχίζει να εξελίσσεται ως οργανισμός. Οι άνθρωποί μας επιβεβαιώνουν την εμπιστοσύνη και δέσμευσή τους προς την εταιρία αλλά και προς τους πελάτες και καταναλωτές να κάνουν πράξη το όραμά μας, προσφέροντας τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών».
Η Skroutz Α.Ε., η οποία απασχολεί 500 εργαζόμενους, ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Διαχειρίζεται τη www.skroutz.gr, στην οποία προβάλλονται περισσότερα από 10 εκατ. προϊόντα από περίπου 9.500 συνεργαζόμενα καταστήματα. Το www.skroutz.gr έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το «σημείο» που προσφέρει την απόλυτη online αγοραστική εμπειρία στην ελληνική αγορά καταγράφοντας σε μηνιαία βάση 8,5 εκατ. μοναδικές επισκέψεις.