Navigation
13
Αυγ
location
Αθήνα
33oC
Αίθριος - καθαρός
22 Μαΐ 2020

Τρυφωνόπουλος: Η Ελλάδα πρέπει να προβληθεί ως covid free χώρα

tryfonopoulos2-1 Νέα | Οικονομία

Τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για τον τουρισμό είναι στη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο χρειάζονται και άλλα δήλωσε ο πρώην ΓΓ ΕΟΤ Δημήτρης Τρυφωνόπουλoς μιλώντας στον ΑΝΤ

Χαρακτηριστικά ο κ.Τρυφωνόπουλος ανέφερε πως «οι εξαγγελίες για τον τουρισμό σημειώνεται πως είναι στη σωστή κατεύθυνση όσον αφορά τη μείωση στο ΦΠΑ, την επιδότηση εργασίας, τη μείωση του φόρου εισοδήματος για το επόμενο έτος, βέβαια μένει να τα δούμε και αυτά να υλοποιούνται ωστόσο αυτό που θα θέλαμε να δούμε είναι τα πρωτόκολλα λειτουργίας των ξενοδοχείων τα οποία αναμένονται την επόμενη εβδομάδα».

Παράλληλα αναφερόμενος πως σε κάθε προορισμό θα υπάρχει ξενοδοχείο αναφοράς, το οποίο είναι μεν πολύ σημαντικό, τόνισε πως «πρέπει να δούμε πως θα μπορέσει να αντιμετωπίσει ένα ξενοδοχειακό κατάλυμα την περίπτωση που κάποιος πελάτης μπορεί να κατηγορήσει ότι ξενοδοχείο ότι εκεί κόλλησε τον κορωνοϊό, άρα μιλάμε για την ευθύνη του καταλύματος που εκεί περιμένουμε την κρατική παρέμβαση».

Να προβληθεί η χώρα ως covid free προορισμός
Ο κ.Τρυφωνόπουλος τόνισε πως περίμενε να ακούσει άλλα 2-3 σημεία πολύ σημαντικά για τη λειτουργία των ξενοδοχειακών μονάδων κυρίως στο κομμάτι της προβολής. «Τόσο ο οδικός τουρισμός όσο και ο τουρισμός των Ελλήνων προσφέρει μόνο το 20% του εσόδου στη χώρα. Αυτό σημαίνει πως το υπόλοιπο 80% παραμένει ερωτηματικό. Θα είναι πολύ σημαντικό να αναφερθούμε και αυτό που έχω να προτείνω είναι πως θα πρέπει άμεσα να προχωρήσουν διακρατικές συμφωνίες με τις βασικές δεξαμενές του τουρισμού κυρίως της δυτικής και της βόρειας Ευρώπης άρα να δούμε με ποιο θα έρθει ο Γερμανός, ο Βρετανός και ο Γάλλος και χωρίς να τεθεί σε κίνδυνο ότι η χώρα έχει διαχειριστεί εξαιρετικά την υγειονομική κρίση. Να διαδοθεί σε όλον τον πλανήτη ότι η χώρα μας είναι ένας covid free προορισμός και μάλιστα όλη η χώρα και όχι ένα μέρος της, όπως θα γίνει σε άλλες περιοχές».

Η Ελλάδα χρειάζεται μία πολύ δυναμική καμπάνια
«Σημαντικό θα είναι να περάσει προς τα έξω με μία πολύ δυναμική καμπάνια. Θα πρέπει να υπάρχει αύξηση του κονδυλίου του ΕΟΤ για διαφημιστική καμπάνια, αλλά και να υπάρξει και μία εξειδικευμένη διαφημιστική καμπάνια για την επιμήκυνση της περιόδου τώρα που περνάμε σε μία κανονικότητα. Τώρα είναι η μεγαλύτερη ανάγκη για διακοπές και εμείς πρέπει να πούμε πως η χώρα είναι εδώ και προσφέρει διακοπές και τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο και γιατί όχι και το Δεκέμβριο, αφού η χώρα προσφέρει ορεινούς προορισμούς. Να έχουμε τη δυνατότητα να καλύψουμε μέρος του χαμένου εσόδου το οποίο με βάσει τις εκτιμήσεις μπορεί να φτάσει ακόμα και το 80% σε παγκόσμιο επίπεδο», πρόσθεσε ο πρώην ΓΓ ΕΟΤ.

«Πρέπει να είμαστε έτοιμοι και με σποτ και με καμπάνιες αν όλα πάνε καλά το φθινόπωρο. Μάλιστα είναι μία ευκαιρία τώρα για επέκταση της τουριστικής σεζόν
Ανάγκη για ανάπτυξη στρατηγικής σε βάθος 10ετίας. Χρειαζόμαστε τη στήριξη της πολιτείας περισσότερο από ποτέ. Το 21 μία νέα χρονιά ρεκόρ».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

  • pict
  • pict

pict

pict