Navigation
25
Νοέ
location
Αθήνα
12oC
Λίγα σύννεφα
19 Οκτ 2020

Τα σούπερ-μάρκετ ετοιμάζονται να κοντραριστούν… ηλεκτρονικά

σούπερ μάρκετ αγορές ψώνια Επιχειρήσεις

Τα σούπερ μάρκετ ήταν ο πλέον ευνοημένος κλάδος της οικονομίας κατά την περίοδο του lockdown, αυξάνοντας εντυπωσιακά τους τζίρους και διαμορφώνοντας ένα μοντέλο που είναι προσαρμοσμένο στις νέες καταναλωτικές συνήθειες. Στα επιτελεία των αλυσίδων επικρατεί αναβρασμός καθώς καλούνται να προσαρμοστούν σε μια νέα πραγματικότητα.

Ο αριθμός των καταναλωτών που ψωνίζει ηλεκτρονικά, αυξάνεται, ενώ από την άλλη, εκφράζονται φόβοι για υποχώρηση της ζήτησης μέσα στους προσεχείς μήνες, λόγω μειωμένου διαθέσιμου εισοδήματος. Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έχουν φέρει τα πάνω-κάτω, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι στόχος των μετόχων είναι η διατήρηση των σημαντικών φετινών κερδών.

Η “μάχη” για τις προσφορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων έχει ανάψει και σύμφωνα με το Ινστιτούτο Καταναλωτή, 1.700.000 καταναλωτές κάνουν τις αγορές τους διαδικτυκά!

Πρόκειται για μια ασύλληπτη μεταβολή που ήδη έχει αφήσει τα πρώτα αποτυπώματα της.

Για παράδειγμα, ο Σκλαβενίτης μέχρι το τέλος του έτους θα βγει επιθετικά στην αγορά με το ηλεκτρονικό του κατάστημα, ενώ είχε προηγηθεί η εξαγορά του caremarket.gr και η συνεργασία με την e-food.gr. Από την άλλη πλευρά, η “ΑΒ Βασιλόπουλος” σχεδιάζει επενδύσεις ύψους €250 εκατ. το 2021, με στόχο να εξυπηρετήσει κατά προτεραιότητα τις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Στη μάχη του ανταγωνισμού έχει μπει και το Lidl, το οποίο όμως, θα εξακολουθήσει να δίνει έμφαση στο φυσικό κατάστημα, ενώ έχει ανακοινώσει επενδυτικό πρόγραμμα ύψους €350 εκατ. έως το 2023. Δυνατή είναι επίσης και η αλυσίδα My Market, που παίζει και στα δύο… ταμπλό. Σε όλα αυτά πρέπει να προσθέσουμε και τη δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος από την αλυσίδα “Γαλαξίας” μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών, ενώ ο Μασούτης δίνει βάρος στην ανάπτυξη του δικτύου, χωρίς αυτό να αποκλείει και την… έκπληξη στις ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Αν λάβουμε υπόψιν ότι ο χειμώνας θα είναι πολύ… περίεργος, λόγω κορωνοϊού, είναι θέμα χρόνου να δούμε μάχες για την κατάκτηση μεριδίων από τους “ηλεκτρονικούς καταναλωτές”. Ίδωμεν…

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ