Navigation
26
Φεβ
location
Αθήνα
18oC
Αίθριος - καθαρός
23 Φεβ 2021

Τα e-super market έκαναν τη διαφορά

προσφορές σούπερμάρκετ Επιχειρήσεις

Ο κορωνοϊός άλλαξε τις συνήθειες των καταναλωτών, οι οποίοι πλέον παραγγέλλουν εξ  αποστάσεως αγαθά, που μέχρι πρότινος δεν… διανοούνταν! Οι ανατροπές στις καθημερινές συνήθειες, αποτέλεσαν το σημείο καμπής για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι οποίες ενεργοποίησαν το δίκτυο ηλεκτρονικών πωλήσεων και… δεν έχασαν.

Το 2020 έφυγε με ηλεκτρονικές πωλήσεις ύψους 163 εκατ. ευρώ, έναντι 62 εκατ. ευρώ το 2019! Οι πλατφόρμες delivery των μεγάλων αλυσίδων επιδόθηκαν σε έναν πρωτόγνωρο ανταγωνισμό, προκειμένου να υποδεχθούν όσο γίνεται περισσότερες παραγγελίες με μεγάλο στοίχημα την έγκαιρη παράδοση τους. Το εγχείρημα του box.gr. που συνεργάστηκε με τις αλυσίδες “Κρητικός” και “Μασούτης”, πέτυχε, το delivery.gr έβγαλε… ασπροπρόσωπο τον “Βασιλόπουλο” και η πρώτη συνεργασία στον χώρο ανάμεσα στο efood.gr και τον Σκλαβενίτη, ξεπέρασε τις προσδοκίες. Το δικό τους “σουξέ” είχαν επίσης και τα e-fresh.gr και Market In, που ακολούθησαν τη δική τους στρατηγική, αφήνοντας ένα εξαιρετικά θετικό αποτύπωμα στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα νέα δεδομένα στην αγορά εν μέσω κορωνοϊού, δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια αμφισβήτησης για τις τάσεις που διαμορφώνονται. Αρκεί να αναφερθεί ότι σε επιμέρους κατηγορίες προϊόντων, όπου κυριαρχούσε ανέκαθεν το φυσικό κατάστημα, σημειώθηκε έκρηξη πωλήσεων 233%-494%. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι η αύξηση των πωλήσεων κατά 494% στα κατεψυγμένα προϊόντα και κατά 446% στα φρέσκα τρόφιμα. Η υπέρβαση των όποιων… ενδοιασμών στην εξ΄ αποστάσεως αγορά τροφίμων, αναδιατάσσει τη στρατηγική των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, κάτι που θα φέρει οπωσδήποτε νέες ανακατατάξεις αλλά και ανατροπές προσεχώς. Ας είναι καλά ο κορωνοϊός!

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Παρασκήνιο

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

















  • pict
  • pict

pict

pict