Navigation
31
Ιούλ
location
Αθήνα
41oC
Αίθριος - καθαρός
19 Απρ 2021

Πώς η WIND ανέπτυξε… αντισώματα το 2020

WIND Logo NEW ID-2 Επιχειρήσεις

Ισχυρά… αντισώματα είχε το 2020 ο Όμιλος της WIND Hellas, καθώς παρουσίασε ισχυρή ανθεκτικότητα στους οικονομικούς και επιχειρησιακούς δείκτες της, παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας, που δεν άφησαν… ανέγγιχτη καμία επιχείρηση. Διαβάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, διαπιστώνει μια απόλυτα λογική και οριακή μείωση των εσόδων και των κερδών, ωστόσο, σε μια σειρά από ποιοτικούς δείκτες, κατάφερε να επιτύχει σημαντική βελτίωση, η οποία αναμένεται να κεφαλαιοποιηθεί από φέτος, καθώς η οικονομία επιστρέφει σε τρσχιά ανάπτυξης. Πιο συγκεκριμένα, η WIND Hellas, μπορεί να σημείωσε πέρυσι οριακή πτώση 1,7% στον τζίρο της (διαμορφώθηκε στα 508,6 εκατ. ευρώ) και EBITDA μειωμένα κατά 1,2% (υποχώρησαν στα 135,9 εκατ. ευρώ), ωστόσο, κατάφερε αύξηση των υπηρεσιών λιανικής κατά 0,8% και αύξηση των πελατών με συμβόλαια κινητής κατά 3%. Η εταιρεία είδε το πελατολόγιο της στην κινητή, να αυξάνεται στις 924.000 συνδέσεις, ενώ οι πελάτες σταθερής αυξήθηκαν κατά 1,2% και έφτασαν συνολικά στους 630.000. Τα… αντισώματα της εταιρείας έγιναν ακόμη πιο ισχυρά από την αύξηση του αριθμού των νοιοκυριών που κάνουν χρήση συνδυαστικών υπηρεσιών (ανήλθαν σε 252.000), ενώ οι εταιρικοί πελάτες, σε μια δύσκολη χρονιά λόγω κορωνοϊού, αυξήθηκαν κατά 3,4% και έφτασαν στους 80.500. Τέλος, καταγράφηκε διείσδυση κατά 35,7% των γραμμών νέας γενιάς στη βάση των πελατών σταθερής τηλεφωνίας (ανήλθαν σε 225.000 συνδρομητές). Μπορεί να είχαμε… κορωνοϊό πέρυσι, αλλά όπως φαίνεται από τα παραπάνω, τα “αντισώματα” της WIND, αποδεικνύονται πολύ ισχυρά…

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα “Παρασκήνιο” 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ