Navigation
23
Οκτ
location
Αθήνα
26oC
Αίθριος - καθαρός
16 Μαρ 2015

Ποια εταιρεία αυτοκίνητου κατέκτησε την ελληνική αγορά

Αυτοκίνητα Επιχειρήσεις

Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου πασχίζει να βρει το δρόμο της μέσα στο ασφυχτικό περιβάλλον και η άνοδος των πωλήσεων το Φεβρουάριο έδωσαν μία ανάσα. Οι ταξινομήσεις έφθασαν τις 4.894 και αυξήθηκαν κατά 12,4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2014. Σε επίπεδο διμήνου Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου καταγράφεται «ισοπαλία» ανάμεσα σε 2015 και 2014: 10.742 έναντι 10.736.

Η Toyota ήταν πρώτη σε πωλήσεις το Φεβρουάριο, με 649 αυτοκίνητα και μερίδιο αγοράς 13,3%. Ακολούθησαν η Nissan (531-10,9%), η Volkswagen (428-8,7%), η Opel (394-8,1%) και η Peugeot (309-6,3%).

Στο πρώτο δίμηνο του 2015 η Toyota μετρά 1.519 ταξινομήσεις και μερίδιο 14,1%. Η θετική πορεία της ιαπωνικής μάρκας το Φεβρουάριο οφείλεται κυρίως στα Yaris (383 αυτοκίνητα) και Auris (145 αυτοκίνητα), που ήταν πρώτα στις κατηγορίες B και C, αντίστοιχα.

Κατα το πρώτο δίμηνο, η Toyota είναι πρώτη με 870 αυτοκίνητα και ακολουθεί η Opel με 553 και η VW με 526. Την δεκάδα κλείνουν οι Citroen, Peugeot, Ford, Nissan, Suzuki, Skoda, Hyundai

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress