Navigation
27
Φεβ
location
Αθήνα
19oC
Αίθριος - καθαρός
19 Ιαν 2021

“Μυρίζουν” εξελίξεις στα σούπερ μάρκετ

πληθωρισμός-σούπερμαρκετ Επιχειρήσεις | Νέα

Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ είναι ο πλέον ανθεκτικός στην περίοδο της πανδημίας. Το 2020 έφυγε με αύξηση των πωλήσεων κατά 9,7%, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen και ήδη έχουν αρχίσει να… ανακατεύονται τα προζύμια για εξελίξεις. Τα τρόφιμα και τα είδη καθαρισμού και υγιεινής αποτελούν τα πλέον ισχυρά brands για τα σούπερ μάρκετ, σημειώνοντας αύξηση κατά 18% και 9,8% αντίστοιχα. Τα σούπερ μάρκετ αποτελούν σίγουρα λεφτά για όποιον επενδύσει, αλλά αυτό δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις, καθώς υπάρχουν αυξημένες δανειακές υποχρεώσεις και επιπλέον, υπάρχει η αβεβαιότητα για την πορεία της ιδιωτικής κατανάλωσης τους προσεχείς μήνες, λόγω της μείωσης των εισοδημάτων. Ρωτώντας παράγοντα που γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα, μας είπε ότι “τα πάντα πωλούνται και τα πάντα αγοράζονται”. Στις μικρές αλυσίδες υπάρχουν “καλά μαγαζιά” που έχουν κινήσει το ενδιαφέρον πολλών “παικτών”, οι οποίοι δεν προέρχονται μόνο από τον συγκεκριμένο κλάδο. Η ενδυνάμωση του Κρητικού και η αποχώρηση του από την ΕΛΟΜΑΣ, οι φήμες για συζητήσεις του Σκλαβενίτη με το fund CVC, οι κινήσεις ισχυροποίησης του Μασούτη, η ενδυνάμωση του “Γαλαξία” και της αλυσίδας ΜΕΤΡΟ, μάλλον στέλνουν μηνύματα προς πολλές κατευθύνσεις, σχετικά με τη στρατηγική των ομίλων και τους στόχους. Το 2021 ίσως κρύβει πολλές εκπλήξεις…

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Παρασκήνιο»

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ