Navigation
23
Οκτ
location
Αθήνα
24oC
Αίθριος - καθαρός
3 Φεβ 2015

Μειώθηκαν οι πωλήσεις tablets στο τέταρτο τρίμηνο του 2014

tablets Επιχειρήσεις | Τεχνολογία

Μειώθηκαν οι πωλήσεις των tablets για πρώτη φορά στη διεθνή αγορά στο 4ο τρίμηνο του 2014 και έτσι πολλοί μιλάνε για κόπωση της “ατμομηχανής” μέχρι πρότινος του κλάδου. Οι εκτιμήσεις για την πτώση της διεθνούς αγοράς κυμαίνονται μεταξύ μιας “μετριοπαθούς” πτώσης 3,2%, που είναι η χθεσινή εκτίμηση της IDC και μιας μείωσης της τάξης του 12%, σύμφωνα με την Canalys.

Παρά τη μείωση κατά 3,2% σε επίπεδο τριμήνου, το 2014 έκλεισε με πωλήσεις αυξημένες κατά 4,4% Σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC, οι πωλήσεις tablets (και 2-in-1 συσκευών) μειώθηκαν, διεθνώς, το 4ο τρίμηνο του 2014 σε 76,1 εκατ. Πάντως, σε επίπεδο έτους, η αγορά κρατήθηκε σε ένα πιο ασφαλές έδαφος, με τις συνολικές πωλήσεις του 2014 να είναι αυξημένες κατά 4,4%, στα 229,6 εκατ. τεμάχια.

Όσον αφορά τους κατασκευαστές, η Apple διατήρησε τους τρεις τελευταίους μήνες του 2014 το προβάδισμά της έναντι της δεύτερης στην κατάταξη Samsung, με τη Lenovo να βρίσκεται στην τρίτη θέση, την ASUS να έπεται και την Amazon να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα.

Πάντως, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της IDC, οι κατασκευαστές, που βρίσκονται στις πέντε πρώτες θέσεις της διεθνούς κατάταξης, με εξαίρεση τη Levovo, “είδαν” μείωση των πωλήσεων τους. Στον αντίποδα, οι μικρότεροι παίκτες της αγοράς κατέγραψαν αθροιστικά άνοδο κατά 36,2%, ενώ το μερίδιο τους, πλησιάζει το ήμισυ της αγοράς, διαμορφούμενο σε 46,2%.

Οι κατασκευαστές

Η Apple κατέγραψε μείωση των πωλήσεων κατά 17,8% σε σχέση με το 4ο τρίμηνο του 2014, με πωλήσεις 21,4 εκατ. συσκευών και μερίδιο αγορά 28,1% για το εξεταζόμενο διάστημα. Η απόσταση, που χωρίζει την εταιρεία από τη δεύτερη στην κατάταξη Samsung είναι μεγάλη, καθώς η τελευταία εμφάνισε πωλήσεις 11 εκατ. συσκευών, μειωμένες κατά 18,4% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, και με μερίδιο αγοράς 14,5%.

Μεγάλη είναι η απόσταση, που χωρίζει τη Samsung από την κατέχουσα την τρίτη θέση Levono, η οποία διέθεσε στη διεθνή αγορά 3,7 εκατ. tablets, αριθμός αυξημένος κατά 9,1% σε σχέση με το 4ο τρίμηνο του 2013, αποσπώντας μερίδιο αγοράς 4,8%. Μικρές, ωστόσο, ήταν οι διαφορές μεταξύ τρίτης και τέταρτης θέσης, με την Asus να εμφανίζει πωλήσεις 3 εκατ. συσκευών, μειωμένες κατά 24,9% και μερίδιο αγοράς 4% και την Amazon να υφίσταται μεγάλη μείωση κατά 69,9% των πωλήσεων, που διαμορφώθηκαν σε 1,7 εκατ. τεμάχια, με την εταιρεία να αποσπά μερίδιο 2,3%.

Μεγαλύτερη η πτώση

Στο μεταξύ, στοιχεία που δημοσιοποίησε χθες η εταιρεία Canalys, τοποθετούν την πτώση στο 12% και τις πωλήσεις του 4ου τριμήνου του 2014 στα 67 εκατ. τεμάχια.

Μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία, η πτώση της αγοράς δεν αφορούσε μόνο τα hi end μοντέλα, αλλά και το low end τμήμα της αγοράς, που, επίσης, κινήθηκε καθοδικά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

  • pict
  • pict

pict

pict

PolicePress