Navigation
18
Οκτ
location
Αθήνα
27oC
Λίγα σύννεφα
20 Μαρ 2015

Lufthansa: Γιατί οι Γερμανοί προτιμούν την Ελλάδα για διακοπές

Τουρισμός Οικονομία

“Οι Γερμανοί τουρίστες εξακολουθούν να ψηφίζουν Ελλάδα και δε φαίνεται να επηρεάζονται από τις πολιτικές εξελίξεις”.

Την άποψη αυτή εκφράζει ο διευθυντής Υπηρεσιών Επιβατών και Πωλήσεων της Lufthansa, για την Ελλάδα και την Κύπρο, Harro Julius Petersen, ο οποίος βρέθηκε χθες στη χώρα μας με αφορμή την ανακοίνωση των νέων, αυξημένων δρομολογίων για εφέτος των αεροπορικών εταιρειών του ομίλου (Lufthansa, Austrian, SWISS, Brussels), εν όψει και της θερινής σεζόν.

“Σε επίπεδο ομίλου, αναμένουμε η τουριστική κίνηση από τη Γερμανία να παρουσιάσει μία ανάπτυξη κατά 9%, ενώ οι εκτιμήσεις για τις κρατήσεις από τα τουριστικά γραφεία στη Γερμανία κάνουν λόγο για μία αύξηση κατά 12%.

Η Ελλάδα δεν έχει τα τεράστια resorts που έχουν άλλες χώρες και αυτό είναι το συγκριτικό της πλεονέκτημα σε σύγκριση με άλλους, ανταγωνιστικούς προορισμούς. Οι Γερμανοί έρχονται στη χώρα, αρκούνται σε ένα συνηθισμένο δωμάτιο ή διαμέρισμα, θέλουν ήλιο και μία μικρή ταβέρνα, χωρίς να ζητούν ιδιαίτερες πολυτέλειες.”

Η ζήτηση από τη Γερμανία, όπως καταγράφεται από τον όμιλο, ο οποίος μάλιστα αναδείχθηκε ως ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών σε ό,τι αφορά τη συχνότητα των πτήσεων, είναι αυξανόμενη κι φέτος, “έστω κι αν η Ελλάδα μπορεί να κερδίζει από τη μειωμένη ζήτηση για άλλους προορισμούς”, όπως επισημαίνει ο κ. Petersen.

Σημειωτέον ότι ένα ποσοστό 80% των πτήσεων της Lufthansa από την Ελλάδα δεν πηγαίνουν στους δύο βασικούς κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου. Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί της Lufthansa από Ελλάδα είναι η Φρανκφούρτη, το Αμβούργο, η Νέα Υόρκη, η Βοστόνη και το Σικάγο. “Οι δύο βασικές γεωγραφικές περιοχές που καλύπτουν τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι η Αμερική και η Ευρώπη από Ελλάδα, τα αεροπλάνα μας είναι γεμάτα από Αμερικανούς και σημαντικό ρόλο στην αύξηση της ζήτησης έχει παίξει και η κρουαζιέρα”.

Στο ερώτημα αν οι τιμές παίζουν ρόλο για την κυριαρχία της ανταγωνίστριας Ισπανίας, ως προορισμός, για τους Γερμανούς ο κ. Peterson επισημαίνει ότι “η Ισπανία είναι πολύ μεγαλύτερη από την Ελλάδα και έχει μακρά παράδοση, μαζί με την Ιταλία, για τους Γερμανούς τουρίστες.

Επομένως δε θεωρούμε ότι είναι θέμα τιμών. Αντιθέτως, κρίνουμε ότι η Ελλάδα έχει πολύ ελκυστικές τιμές σε σύγκριση με την ισπανική αγορά”.

Στο ζήτημα της αποκρατικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, το οποίο βρίσκεται, μετά την κυβερνητική αλλαγή στο επίκεντρο των συζητήσεων, ο κ. Petersen σχολίασε ότι οι προορισμοί που είναι στα 14 αεροδρόμια είναι κυρίως charter προορισμοί. “Δε γνωρίζουμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση, θεωρούμε παρόλ’ αυτά ότι είναι ένα καλό project. Εμείς, ως όμιλος, επικεντρωνόμαστε στα δύο αεροδρόμια της Αθήνας και του Ηρακλείου, που αφορούν δύο από τους βασικότερούς μας προορισμούς”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress