Navigation
11
Αυγ
location
Αθήνα
32oC
Αίθριος - καθαρός
15 Ιούλ 2020

Η MYTILINEOS παρέδωσε τη Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή του τμήματος «Κιάτο – Ροδοδάφνη»

μητιληναιος Επιχειρήσεις | Νέα

Παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, πραγματοποιήθηκαν χθες Τρίτη 14 Ιουλίου τα εγκαίνια της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής του τμήματος «Κιάτο – Ροδοδάφνη» της ΕΡΓΟΣΕ, ένα έργο που έφερε εις πέρας με επιτυχία και εντός χρονοδιαγράμματος η MYTILINEOS.

Το έργο αποτελεί τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα «Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα», που αποσκοπούν στη βελτίωση των ελληνικών σιδηροδρομικών μεταφορών, στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου ως προς τα άλλα μεταφορικά μέσα, στην υποβοήθηση της οικονομικής ανάπτυξης της Πελοποννήσου, αλλά και της Εθνικής Οικονομίας γενικότερα. Συνδέεται με την σιδηροδρομική γραμμή «Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Σύνορα» και μέσω αυτής με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Η σύμβαση μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και της MYTILINEOS είχε υπογραφεί στις 11 Σεπτεμβρίου 2014. Το εν λόγω έργο μήκους περίπου 71 χλμ. είχε ως αντικείμενο την ολοκλήρωση των εργασιών μεταξύ του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κιάτου και της Σιδηροδρομικής Στάσης της Ροδοδάφνης Αιγίου. Η MYTILINEOS ανέλαβε την κατασκευή της σιδηροδρομικής υποδομής, την αποκατάσταση του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου, την κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής, την κατασκευή των ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των Κτιρίων Εξυπηρέτησής τους και την σηματοδότηση με τηλεδιοίκηση.

Με την έναρξη λειτουργίας της γραμμής, μειώνεται ο χρόνος διαδρομής και βελτιώνεται η λειτουργία του σιδηρόδρομου και η αξιοπιστία των δρομολογίων. Ταυτόχρονα, επιδιώκεται να εκτραπεί ένα σημαντικό ποσοστό της οδικής κυκλοφορίας προς το σιδηρόδροµο, με σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη.

Κατά την τελετή εγκαινίων, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής εξήρε τον επαγγελματισμό της MYTILINEOS και τόνισε ότι η εταιρεία ανέλαβε και ολοκλήρωσε το έργο με συνέπεια και αποτελεσματικότητα. Επιπλέον, ο Υπουργός έκανε ειδική μνεία στη χρηματοδοτική συμβολή της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το μεγαλύτερο μέρος του κόστους έχει καλυφθεί από κοινοτικούς πόρους, αρχικά από το Ταμείο Συνοχής και στη συνέχεια, στην ακόμα πιο καθοριστική περίοδο για την κατασκευή του, από το ΕΣΠΑ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ