Νέα πολιτική μάρκετινγκ προωθεί η “Κωτσόβολος” έχοντας στραμμένο το βλέμμα στα καταναλωτικά πρότυπα της Gen Z, θέτοντας ως στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς, του τζίρου και της κερδοφορίας.

Στο πλαίσιο αυτό, προσαρμόζει ανάλογα τα επόμενα βήματα στο λιανικό εμπόριο, ακολουθώντας τις νέες καταναλωτικές τάσεις. Σύμφωνα με τη διοίκηση, η νέα γενιά δεν αναζητά προσφορές, εκπτώσεις ή προνόμια, αλλά αξία και εμπιστοσύνη, κάτι που θα συμβάλλει στην αναβάθμιση των brands. Μέσα στο προσεχές διάστημα, η εταιρεία αναμένεται να εξειδικεύσει το νέο μοντέλο δράσης που θα εφαρμόσει.