Navigation
21
Ιαν
location
Αθήνα
8oC
Αρκετά σύννεφα
12 Δεκ 2019

Οι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι στρέφονται στο YouTube για να αυξήσουν τα έσοδά τους

podosfairo Επιχειρήσεις | Οικονομία

 

@liverpoolfc

Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες στον τομέα του αθλητισμού έχουν αξία δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως. Ωστόσο, πουθενά η αξία αυτή δεν είναι τόσο έντονη όσο στο πιο δημοφιλές άθλημα στον κόσμο, στο ποδόσφαιρο. Μάλιστα, τα ετήσια έσοδα του είναι τρεις φορές μεγαλύτερα απ’ ότι των επόμενων τριών ανταγωνιστών του (αμερικάνικο ποδόσφαιρο, μπέιζμπολ και Formula 1).

Οι αναδυόμενες τάσεις που επηρεάζουν την ποδοσφαιρική βιομηχανία, όπως οι νέες αγορές, οι νέες πλατφόρμες ψηφιακής προβολής, καθώς και οι αλλαγές στις προσδοκίες και τις συμπεριφορές των φιλάθλων, συνδυάζονται δημιουργώντας νέες ευκαιρίες εσόδων που δεν υπήρχαν πριν.

Και όλο αυτό γίνεται ακόμη πιο έντονο, καθώς τα περισσότερα μεγάλα ποδοσφαιρικά κλαμπ έχουν εκατομμύρια οπαδούς από όλο τον κόσμο. Πολλοί από αυτούς βρίσκονται σε αναπτυσσόμενες αγορές για το ποδόσφαιρο, όπως η Κίνα, η Ινδονησία, η Μαλαισία, η Βόρεια Αμερική και η Νότια Αμερική και οι περισσότεροι δεν θα έχουν ποτέ την ευκαιρία να επισκεφθούν το γήπεδο της αγαπημένης τους ομάδας. Καθώς λοιπόν περιορίζονται από φυσικά εμπόδια είναι πολύ δύσκολο να εμπλακούν σε κάτι ουσιαστικότερο πέρα από την παρακολούθηση ενός αγώνα στην τηλεόραση ή την αγορά κάποιου προϊόντος της ομάδας.

Η Λίβερπουλ είναι το κορυφαίο ποδοσφαιρικό κλαμπ στο YouTube

Έρευνα αποκάλυψε ότι τα μηνιαία εκτιμώμενα έσοδα των Άγγλων γιγάντων από την πλατφόρμα βίντεο, είναι  663.940 δολάρια, καθιστώντας τους τον πιο κερδοφόρο επαγγελματικό σύλλογο ποδοσφαίρου στο YouTube.

Τα στοιχεία της έρευνας συγκεντρώθηκαν από το portal πώλησης εισιτηρίων ποδοσφαίρου Livefootballtickets.com, το οποίο αξιολόγησε τα 20 κορυφαία ποδοσφαιρικά κανάλια του YouTube με βάση τα έσοδά τους. Με τα εργαλεία που παρέχει η πλατφόρμα της εταιρείας Sellfy, υπολογίστηκαν τα δυνητικά κέρδη του κάθε καναλιού. Αυτά προέρχονται αφενός από την υπηρεσία Adsense και εξαρτώνται από το ποσό που δίνει ένας διαφημιζόμενος ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM) και αφετέρου από την πώληση εμπορευμάτων.

Η Λίβερπουλ ήταν ο κορυφαίος ποδοσφαιρικός σύλλογος στον κατάλογο με έσοδα 663.940 δολαρίων τον μήνα, και μόλις στην τρίτη θέση της κατάταξης πίσω από το Sky Sports Football (1.060.192 δολάρια) και το F2Freestylers (716.157 δολάρια). Ας μην ξεχνάμε ότι το εντυπωσιακό ντέρμπι λύτρωσης και πίεσης της Λίβερπουλ με την Έβερτον όπου οι Κόκκινοι επικράτησαν με το επιβλητικό 5-2, συνέβαλε ακόμα περισσότερο στην αφοσίωση του κοινού της και κατ’ επέκταση στην αύξηση συνδρομητών και εσόδων.

 

ΚανάλιΣυνδρομητέςΜηνιαία έσοδα (δολάρια)
 1Sky Sports Football1,500,0001,060,192
2F2 Freestylers10,800,000716,157
3Liverpool3,150,000663,940
4FifaTV8,200,000503,870
5Barcelona8,150,000415,552
6Manchester City2,070,000222,689
7Chelsea1,370,000186,146
8Arsenal1,520,000169,317
9The True Geordie1,680,000165,305
10Uefa2,180,000128,033
11PSG2,000,000121,316
12Real Madrid5,130,00085,880
13Football Daily1,660,00082,516
14Juventus2,300,00079,652
15WeSpeakFootball1,220,00062,200
16HeilRJ Football Channel831,00057,920
17Copa901,790,00039,627
18TalkSport720,00020,630
19Slash Football404,0009,190
20The Football Republic441,0008,752

 

Συνολικά, μέσα στα 20 κορυφαία ποδοσφαιρικά κανάλια βρίσκονται οκτώ σύλλογοι, από τους οποίους Λίβερπουλ, Μάντσεστερ Σίτι, Τσέλσι και Άρσεναλ από την Πρέμιερ Λιγκ και Μπαρτσελόνα από την Λα Λίγκα, μέσα στην πρώτη δεκάδα. Η Παρί Σεν Ζερμέν είναι μοναδική εκπρόσωπος της γαλλικής Λιγκ 1 και η Γιουβέντους, παρομοίως, η μόνη από τη Serie A. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι από το Top 20 απουσιάζουν οι ομάδες της Bundesliga.

Η Ρεάλ Μαδρίτης κατατάσσεται στη 12η θέση με 5,1 εκατομμύρια συνδρομητές που παράγουν πάνω από 85,880 δολάρια τον μήνα.

Το YouTube έχει περισσότερους από 1,9 δισεκατομμύρια χρήστες και σύμφωνα με έρευνα της Brandwatch, ο αριθμός των καναλιών που κερδίζουν περισσότερα από 100.000 δολάρια ετησίως από την πλατφόρμα, αυξάνεται κατά 40% κάθε χρόνο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress