Navigation
23
Μαΐ
location
Αθήνα
26oC
Αραιή συννεφιά
29 Οκτ 2015

Χρειάζονται επενδύσεις στον χώρο της αεροναυτιλίας

Βασιλάκης Aegean Επιχειρήσεις | Οικονομία

Συνολικά 61 αεροσκάφη, εκ των οποίων 4 καινούρια, 16,2 εκατομμύρια διαθέσιμες θέσεις- επιπλέον 1,1, εκατομμύριο σε σύγκριση με εφέτος- και 145 προορισμοί, εκ των οποίων οι 111 εξωτερικού και 34 εσωτερικού.

Αυτά είναι τα νούμερα για τη σεζόν του 2016 για την Aegean, όπως τα παρουσίασε πριν από λίγο ο επικεφαλής της κ. Ευτύχης Βασιλάκης, στο πλαίσιο της παρουσίασης του προγράμματος του ομίλου για την επόμενη χρονιά, παρουσία και της αν. υπουργού κ. Ελενας Κουντουρά.

«Δίνουμε προτεραιότητα στις επενδύσεις και τις μεταφορές ώστε να εξυπηρετηθούν τα αυξανόμενα μεγέθη του ελληνικού τουρισμού», ανέφερε η κ. Κουντουρά.

«Τα περιφερειακά αεροδρόμια, με λύπη μας διαπιστώνουμε ότι τα προηγούμενα χρόνια εγκαταλείφθηκαν, ωστόσο κι όταν ακόμη κλείσει η συμφωνία για την ιδιωτικοποίηση των 14 αεροδρομίων, θα υπάρξει ένα διάστημα κατά το οποίο αυτά θα λειτουργήσουν με το προηγούμενο καθεστώς. Για τα περιφερειακά αεροδρόμια, θα έπρεπε να έχουν γίνει προσλήψεις και είναι ένα θέμα το οποίο θα πρέπει εμείς να το αντιμετωπίσουμε για τη σεζόν του 2016. Επιπλέον, έχουμε ζητήσει από την Aegean να εξετάσει και την προοπτική για την κάλυψη απευθείας δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων (σ.σ. υπερατλαντικών) ώστε να εξυπηρετηθούν πιο μακρινοί προορισμοί π.χ. από τις ΗΠΑ, απ’ όπου υπάρχει σημαντική ζήτηση», πρόσθεσε.

Από την πλευρά του, ο κ. Βασιλάκης χαρακτήρισε ως επιτακτική την ανάγκη να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, από τα οποία τα έσοδα (ενοίκια κ.τ.λ.) θα μπορούν να διατεθούν από το ελληνικό Δημόσιο για τη βελτίωση των ελλιπών υποδομών στα υπόλοιπα 23 αεροδρόμια σε όλη τη χώρα που μένουν εκτός.

«Ο ιδιωτικός τομέας πρέπει να αναλάβει μεγαλύτερη δράση κι αυτό πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό, διότι η αεροναυτιλία τον τελευταίο χρόνο υπέφερε, ακόμη και σε επίπεδο λειτουργικών θεμάτων. Εμάς μας ενδιαφέρει να γίνουν επενδύσεις και να υπάρχουν ανταγωνιστικές χρεώσεις». Ο κ. Βασιλάκης έθεσε επιπλέον και το θέμα να προχωρήσει και η συζήτηση για την επέκταση της σύμβασης του αεροδρομίου της Αθήνας.

Οσον αφορά το ζήτημα της κάλυψης μακρινών δρομολογίων ειδικά για την Aegean, ο κ. Βασιλάκης συνέδεσε την ανάπτυξή τους με την επίλυση τριών βασικών και γενικότερων θεμάτων όπως η οικονομική σταθερότητα, η φορολογία και κυρίως η βελτίωση των υποδομών: «Μάλλον εμείς, από την πλευρά του ιδιωτικού τομέα έχουμε κάνει περισσότερα βήματα σε σχέση με αυτά που έχουμε κάνει ως χώρα και για να πάρεις ρίσκα πολύ μεγαλύτερα σε αξία και διάρκεια χρειάζονται άλλες συνθήκες, οι οποίες, δυστυχώς δεν υφίστανται ακόμη».

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi