Navigation
28
Μαΐ
location
Αθήνα
22oC
Αρκετά σύννεφα
16 Σεπ 2015

Τουλάχιστον η Sony έχει Plan B για την Ελλάδα

Sony Ουεσουγκι Επιχειρήσεις

Ο επικεφαλής της Sony για την Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, Τακαχίτο Ουέσουγκι, τονίζει ότι η ιαπωνική εταιρεία παρακολουθεί από κοντά τις οικονομικοπολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας.

Μπορεί να αποδείχτηκε ότι η κυβέρνηση Τσίπρα δεν διέθετε κάποιο ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο plan b εν όψει της τότε κατάρρευσης της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές, πέραν του δημοψηφίσματος που τελικά οδήγησε στο χάος των capital controls, όμως, για πολλούς άλλους τα εναλλακτικά σχέδια είναι πάντα στο τραπέζι και ανανεώνονται διαρκώς με βάση τις όποιες οικονομικοπολιτικές εξελίξεις.

«Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Μετά τα capital controls και τη σταδιακή αποκατάσταση της χρηματοδότησης από τις τράπεζες η κατάσταση βελτιώνεται σιγά-σιγά και εμείς προσπαθούμε να κάνουμε τη δουλειά μας. Φυσικά έχουμε πάντα έτοιμο κάποιο εναλλακτικό σχέδιο στην περίπτωση που τα πράγματα πάρουν διαφορετική τροπή. Για την ώρα παρακολουθούμε από πολύ κοντά τις εξελίξεις στην Ελλάδα. Πιστεύουμε ότι δεν θα χρειαστεί να ενεργοποιήσουμε κάποιο plan b», λέει στο «business stories» o κ. Τακαχίτο Ουέσουγκι, επικεφαλής της Sony για την Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Εχοντας σαφή εικόνα και για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικών αγαθών, ο κ. Ουέσουγκι επιβεβαιώνει την παρενέργεια της επιβολής των κεφαλαιακών ελέγχων και του ουσιαστικού παγώματος των αναλήψεων τις πρώτες εβδομάδες του Ιουλίου, όταν πολλοί καταναλωτές στράφηκαν στην αγορά ακριβών προϊόντων, όπως τηλεοράσεις, smartphones και ηλεκτρονικοί υπολογιστές, προκειμένου να ξοδέψουν χρήματα υπό την απειλή κουρέματος των καταθέσεων. «Παρακολουθούμε κάθε αγορά σε εβδομαδιαία βάση. Το τι συνέβη στην Ελλάδα τον Ιούλιο με την εφαρμογή των κεφαλαιακών ελέγχων έχει ήδη αποτυπωθεί σε αριθμούς. Διαπιστώσαμε και εμείς μια απότομη αύξηση των πωλήσεων σε αξία και σημαντική άνοδο στο υψηλότερο τιμολογιακά κομμάτι της ελληνικής αγοράς», παρατηρεί το στέλεχος της Sony.

Μιλώντας δε γενικότερα για τα αποτελέσματα της ιαπωνικής εταιρείας στην περιοχή ευθύνης του, κατά τη διάρκεια του περσινού οικονομικού έτους, τονίζει ότι ήταν θετικά: «Είχαμε μια πολύ καλή χρονιά, παρά την έξοδό μας από την αγορά των PCs, μετά την απόσχιση της Vaio. Αυτό που φυσικά μας βοήθησε ήταν το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου και η ισχυρή ζήτηση που δημιουργεί κάθε μεγάλο αθλητικό γεγονός αυτής της εμβέλειας για τηλεοράσεις. Επίσης, η ανάκαμψη κάποιων οικονομιών στην περιοχή οδηγεί σε γενικότερη ανάπτυξη, την οποία εισπράττει και η αγορά των ηλεκτρονικών αγαθών. Ετσι, ως Sony είδαμε μια συνολική άνοδο σε όλες τις προϊοντικές μας κατηγορίες, από τις τηλεοράσεις μέχρι τις κάμερες».

Οσον αφορά στις τηλεοράσεις, την ισχυρότερη κατηγορία και της ελληνικής αγοράς μετά τα smartphones, ο κ. Τακαχίτο Ουέσουγκι τονίζει ότι η Sony αποφάσισε να επικεντρωθεί στο premium κομμάτι, εκεί όπου συναντάμε μοντέλα τα οποία ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής και απευθύνονται σε όποιον θελήσει να βάλει βαθύτερα το χέρι στην τσέπη: «Ειδικότερα στον τομέα των τηλεοράσεων η στρατηγική μας επικεντρώνεται στο premium κομμάτι της αγοράς. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην υπερυψηλή ανάλυση και προτείνουμε μια πλήρη σειρά 4K μοντέλων.

Πιστεύουμε ότι η ζήτηση για τηλεοράσεις με ακόμα μεγαλύτερη οθόνη θα συνεχίζει να αυξάνεται. Και όσο μεγαλώνει το μέγεθος της οθόνης, τόσο περισσότερα είναι τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνει ο θεατής από την υπερυψηλή ανάλυση. Τότε μπορεί να δει ξεκάθαρα τη διαφορά στην ποιότητα της εικόνας. Και παρά το γεγονός ότι ακόμα στην περιοχή μας δεν έχουμε ανακοινώσεις από την πλευρά των παρόχων για HDR (High Dynamic Range) περιεχόμενο (σ.σ.: η εν λόγω τεχνολογία για την περαιτέρω βελτίωση της εικόνας ήταν ένα από τα trends στη φετινή IFA), οι νέες τηλεοράσεις μας είναι συμβατές με αυτό το πρότυπο. Ετσι, όποιος αγοράσει σήμερα ένα νέο μοντέλο 4K τηλεόρασης από τη Sony δεν θα χρειαστεί να την αντικαταστήσει σε έναν χρόνο».

Στην επισήμανση ότι η Sony τόλμησε το τελευταίο διάστημα συνεργασίες ακόμα και με εταιρείες οι οποίες παρέχουν υπηρεσίες ανταγωνιστικές προς τις δικές της, όπως το Spotify για την online διανομή (streaming) μουσικού περιεχομένου, ο ίδιος προτάσσει το δικαίωμα του τελικού χρήστη σε ένα μεγαλύτερο εύρος επιλογών: «Πλέον η εμπειρία χρήσης όλων των ηλεκτρονικών προϊόντων είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις παρεχόμενες διαδικτυακές υπηρεσίες. Η καλύτερη δυνατή εμπειρία για τον τελικό χρήστη είναι ένας συνδυασμός εξελιγμένου hardware και προηγμένων υπηρεσιών. Γι’ αυτό θέλουμε να δίνουμε στον καταναλωτή που αγοράζει τις συσκευές της Sony το δικαίωμα της επιλογής. Ετσι προχωρήσαμε σε συνεργασίες με παρόχους περιεχομένου όπως το Spotify, χωρίς την ίδια στιγμή να πάψουμε να υποστηρίζουμε και να εξελίσσουμε τις αντίστοιχες δικές μας υπηρεσίες. Επενδύουμε όμως στο δικαίωμα του καταναλωτή να επιλέξει αυτό που τελικά ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους».

O Πειραιάς

Στην ερώτηση, τέλος, για το πώς εξελίσσεται η συνεργασία με την Cosco στον Πειραιά, από όπου τροφοδοτείται με ηλεκτρονικό υλικό και εξαρτήματα το εργοστάσιο συναρμολόγησης της Sony στη Σλοβακία, ο κ. Ουέσουγκι εκφράζεται με θετικό τρόπο: «Μέχρι σήμερα είμαστε πλήρως ικανοποιημένοι από την αξιοποίηση του Πειραιά. Δεν θα ήθελα να αναφερθώ σε μελλοντικά σχέδια. Κρατήστε όμως ότι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από αυτή τη συνεργασία».

Η online διανομή τηλεοπτικού περιεχομένου, μέσα από υπηρεσίες που ίσως δούμε τον επόμενο χρόνο και στην Ελλάδα (όπως το Netflix), είναι μια ισχυροποιημένη τάση σε πολλές άλλες αγορές

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi