Navigation
28
Μαΐ
location
Αθήνα
17oC
Βροχή
28 Σεπ 2015

Το ηλεκτρονικό άνοιγμα της H&M και στην Ελλάδα

H&M Επιχειρήσεις

Η επόμενη μεγάλη κίνηση για τη σουηδική H&M στην ελληνική αγορά, πέραν φυσικά της λειτουργίας του νέου της καταστήματος -«ναυαρχίδα» στην Ερμού, θα είναι η λειτουργία e-shop.

Η Eλλάδα, η οποία εντάσσεται στις «δυνατές» αγορές για τη γνωστή αλυσίδα ένδυσης, είναι η μία από τις εννέα χώρες όπου η εταιρεία σκοπεύει εντός του 2016 να αποκτήσει παρουσία μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, μαζί με την Ιρλανδία, Ιαπωνία, την Κροατία, τη Σλοβενία, την Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία και το Λουξεμβούργο. Σημειωτέον ότι εντός του 2015 ο όμιλος απέκτησε on line παρουσία σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπως την Πορτογαλία, την Πολωνία, τη Δημοκρατία της Τσεχίας, τη Ρουμανία, τη Σλοβακία, την Ουγγαρία, τη Βουλγαρία και το Βέλγιο, ενώ εντός του φθινοπώρου e-shop αποκτούν επίσης Ελβετία και Ρωσία.

Εν τω μεταξύ, η εταιρία, η οποία συνεχώς αυξάνει πωλήσεις και κέρδη στην ελληνική αγορά, ετοιμάζεται για το νέο της εγχείρημα, σε ένα από τα ωραιότερα διατηρητέα στην Ερμού, στον αριθμό 11, ηλικίας άνω των 100 ετών, εκεί όπου στεγαζόταν παλιά το πολυκατάστημα της Fokas. Οι εργασίες ανακατασκευής του κτιρίου έχουν ήδη ξεκινήσει και το νέο εξαώροφο κατάστημα της σουηδικής αλυσίδας θα λειτουργήσει στα τέλη του φθινοπώρου, φιλοξενώντας όλες τις σειρές της φίρμας γυναικεία, ανδρικά, παιδικά ρούχα και αξεσουάρ, καλλυντικά αλλά και είδη σπιτιού. Το νέο κατάστημα θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο κατάστημα στο νούμερο 22 της ίδιας οδού.

Ως προς τις επιδόσεις του σουηδικού ομίλου στη χώρα μας, στο εννιάμηνο που έληξε στο τέλος Αυγούστου του 2015 (για την οικονομική χρήση 1η Δεκεμβρίου 2014- 30η Νοεμβρίου 2015), η Η&Μ είχε αύξηση τζίρου κατά 22% στα 126,8 εκατ. ευρώ ή κατά 27% σε σουηδικές κορώνες, στο 1,195 δισ. από 939 εκατ. κορώνες το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

Διψήφια ήταν η αύξηση των πωλήσεων της αλυσίδας εν μέσω capital controls και συγκεκριμένα στο τρίμηνο Ιουνίου- Ιουλίου- Αυγούστου: Τα 32 καταστήματα του ομίλου ανά την Ελλάδα πέτυχαν αύξηση πωλήσεων κατά 21% σε σουηδικές κορώνες φθάνοντας τα 386 εκατ., ή 40,9 εκατ. ευρώ (αύξηση 18% σε ευρώ).

Πέραν της ελληνικής αγοράς, στα νέα βήματα της σουηδικής αλυσίδας για την οικονομική χρήση 2015/ 2016 είναι και η λειτουργία νέων καταστημάτων στην καινούρια για τον όμιλο αγορά της Κύπρου.

Σημειωτέον ότι στόχος της αλυσίδας, σε διεθνές επίπεδο, είναι η αύξηση των σημείων πώλησης σε ποσοστό 10%- 15% κατ’ έτος.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi