Navigation
18
Δεκ
location
Αθήνα
15oC
Νεφοσκεπής
8 Ιούν 2015

Tα 10 προϊόντα που πουλάνε περισσότερο παγκοσμίως

σουπερμαρκετ Brand News

Κάθε χρόνο, η εταιρεία ερευνών Kantar Worldpanel παρουσιάζει μία μελέτη, η οποία δείχνει ποια είναι τα δημοφιλέστερα και ταχύτερα αναπτυσσόμενα συσκευασμένα καταναλωτικά προϊόντα στον κόσμο.

Η μελέτη αναλύει δεδομένα 11.000 brands σε 35 χώρες και τα κατατάσσει με βάση τις πωλήσεις που καταγράφονται από τα νοικοκυριά, εξετάζοντας τόσο την ποσότητα όσο και την συχνότητα των αγορών. Παράλληλα, η Kantar Worldpanel παρέχει στοιχεία για το πώς ονομάζεται η πλέον ευπώλητη μάρκα σε κάθε χώρα του κόσμου.

TIDE
Το Tide ανήκει στην Procter and Gamble. Το γνωστό απορρυπαντικό είναι επίσης γνωστό σε άλλες χώρες του κόσμου ως Alo, Vizir, και Ace.

DOVE
Το brand αυτό ανήκει στη Unilever. Σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή λίστα, η μάρκα προϊόντων περιποίησης ανέβηκε τρεις θέσεις.

KNORR
Μία ακόμη μάρκα που ανήκει στη Unilever. Οι κύβοι και τα μείγματα σκόνης Knorr παραμένουν δημοφιλή σε όλο τον κόσμο, όμως η μάρκα έχει χάσει μέρος της δυναμικής της σε σχέση με την περσινή κατάταξη.

LAY’S
Το brand αυτό ανήκει στην PepsiCo. Η αύξηση της δημοφιλίας της μάρκας σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην καμπάνια «Φτιάξε τη δική σου γεύση» που ενίσχυσε τη διείσδυση της μάρκας στις ΗΠΑ και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

PEPSI
Η μάρκα ανήκει  στην PepsiCo. Παρά το γεγονός πως η προτίμηση των καταναλωτών για αυτό το αναψυκτικό αυξάνεται κάθε χρόνο, δεν έχει καταφέρει να φτάσει στην πρώτη πεντάδα της λίστας.

NESCAFÉ
Το brand ανήκει στη Nestle. Η προτίμηση για τη συγκεκριμένη μάρκα στιγμιαίου καφέ εξακολουθεί να είναι τεράστια, αλλά έχει πέσει από την τέταρτη στην πέμπτη θέση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

LIFEBUOY
Η μάρκα Lifebuoy ανήκει στη Unilever. Η αποστολή αυτής της μάρκας σαπουνιού είναι να αλλάξει τη συμπεριφορά 1.000.000.000 καταναλωτών σε ολόκληρη την Ασία, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική σε θέματα υγιεινής. Χρησιμοποιείται σε εκπαιδευτικές εκστρατείες για το πλύσιμο των χεριών των παιδιών και έχει γίνει το δεύτερο πιο εμπορικό σήμα στην Ασία.

MAGGI
Το brand ανήκει στη Nestle. Η Maggi, η οποία παράγει στιγμιαίες σούπες, σάλτσες και ζυμαρικά ήταν η μάρκα τροφίμων που προτίμησαν περισσότερο οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο για το 2014.

COLGATE
Η μάρκα ανήκει στην Colgate-Palmolive. Η Colgate είναι το μόνο εμπορικό σήμα που προτίμησαν περισσότερα από τα μισά νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο, ενισχύοντας την εμπορικότητά του κατά 3% σε ετήσια βάση.

COCA-COLA
Η Coca-Cola παρέμεινε το νούμερο ένα εμπορικό σήμα για μία ακόμη χρονιά. Ωστόσο, μπορεί το εμπορικό σήμα να συνεχίζει να κυριαρχεί, όμως η εταιρεία αγωνίζεται να διατηρήσει την αύξηση των πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές όπως οι ΗΠΑ, όπου οι καταναλωτές επιλέγουν πιο υγιεινά ποτά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
PolicePress