Navigation
19
Σεπ
location
Αθήνα
14 Ιούλ 2016

Σε φουρτουνιασμένα νερά η ελληνική ναυτιλία

Πλοια Οικονομία

Δύσκολες εποχές για την ελληνική ναυτιλία που προσπαθεί να αποφύγει τα βράχια καθώς η εμπορική κίνηση έχει «βυθιστεί» και οι πλοιοκτήτες (ακόμη και μεγάλα ονόματα) καταθέτουν αιτήσεις για να παροπλίσουν τα φορτηγά πλοία τους ή τα έχουν σε αναμονή στο λιμάνι του Πειραιά με την ελπίδα να βρουν ναύλο για να τα κινήσουν.

Μεγάλα όμως εφοπλιστικά ονόματα είδαν την «καταιγίδα» που ερχόταν και πλέον  έχουν μικτό στόλο από δεξαμενόπλοια, φορτηγά, πλοία μεταφοράς αερίου και εμπορευματοκιβωτίων και αντιμετωπίζουν από καλύτερη θέση την κρίση στην ναυτιλιακή αγορά.

Το top 10

Όσοι έχουν μεγαλύτερο πλουραλισμό σε τύπο πλοίων είναι οι κερδισμένοι ενώ όσοι έχουν μεγαλύτερο ποσοστό σε φορτηγά πλοία και αυτοί είναι κυρίως οι εισηγμένοι, όπως ο Γιώργος Οικονόμου, ο Πέτρος Παππάς και ο Πήτερ Γεωργιόπουλος, αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες. Σε καλύτερη θέση είναι και οι πλοιοκτήτες που είτε έχουν μόνο ιδιωτικές εταιρείες (μη εισηγμένες) ή και ιδιωτικές, αφού έχουν μεγαλύτερη ευελιξία κινήσεων.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Marine Information System η Αγγελική Φράγκου με τη Navios διαθέτει στόλο από 142 πλοία εκ των οποίων 71 φορτηγά, 51 δεξαμενόπλοια, 20 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Ακολουθεί ο Γιώργος Οικονόμου που ναι μεν έχει προβλήματα με την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Dryships συνεχίζει όμως να δραστηριοποιείται με την ιδιωτική του-μη εισηγμένη, Cardiff. Έχει συνολικά 108 πλοία εκ των οποίων 56 φορτηγά, 32 δεξαμενόπλοια, πέντε LNG και 14 άλλων τύπων.

– Ο Πέτρος Παππάς με την Star Bulk έχει 102 πλοία κε των οποίων 77 φορτηγά, 17 δεξαμενόπλοια και οκτώ containerships.

– O Γιώργος Προκοπίου με τις Dynacom – Dynagas – Sea Traders έχει στόλο από 100 πλοία εκ των οποίων 38 φορτηγά, 53 δεξαμενόπλοια και 9 LNG.

– O Πήτερ Γεωργιόπουλος με τις εταιρείες Genco Gener8 έχει στόλο με 100 πλοία κε των οποίων 70 είναι φορτηγά και 30 μεταφοράς υγρού φορτίου.

– Ο Γιάννης Αγγελικούσης με τις Anangel- Maran Tankers/Gas έχει 99 πλοία εκ των οποίων 47 φορτηγά, 36 δεξαμενόπλοια και 16 LNG-υγροποιημένου αερίου.

– Ο Πήτερ Λιβανός με τις Gaslog και Euronav έχει 91 πλοία εκ των οποίων μόλις πέντε φορτηγά, 19 δεξαμενόπλοια και 51 LPG.

– Ο Όμιλος Βαφειά έχει 86 πλοία εκ των οποίων μόλις 10 φορτηγά, 21 δεξαμενόπλοια και 55 LPG.

– Ο Νικόλας Μαρτίνος με τη Thenamaris έχει 71 πλοία εκ των οποίων, 17 φορτηγά, 48 υγρού φορτίου , τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τρία LNG.

– Ο Όμιλος Τσάκου ελέγχει στόλο από 70 πλοία εκ των οποίων μόλις επτά είναι φορτηγά, 55 μεταφοράς υγρού φορτίου, έξι εμπορευματοκιβωτίων και ένα LNG.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi