Navigation
25
Ιούλ
location
Αθήνα
36oC
Νεφοσκεπής
10 Νοέ 2015

Πόσο «βαθιά» θα μπει το χέρι στη τσέπη για τα τέλη κυκλοφορίας

Τέλη Κυκλοφορίας ΙΧ Χρήμα & Πολίτης

Τα ισοδύναμα μέτρα για την επιβολή ΦΠΑ 23% στην εκπαίδευση, δείχνουν να κλειδώνουν για την κυβέρνηση καθώς οριστικοποιούνται και οι τελευταίες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, μετά τα συνεχή ράβε-ξήλωνε των τελευταίων εβδομάδων.

Η αρχική σκέψη για την επιβολή τέλους ακινησίας στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που καταθέτουν στην εφορία τις πινακίδες κυκλοφορίας μπορεί να εγκαταλείφθηκε σχετικά γρήγορα,αλλά έχει παραμείνει ο σχεδιασμός που προέβλεπε την κατάργηση των μηδενικών τελών για τα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.

Το τελευταίο σενάριο που συζητείται σύμφωνα με την «Ημερησία», προβλέπει για τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν μετά την 1η Νοεμβρίου 2010 για τα οποία τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται με βάση τους ρύπους που εκπέμπουν ανά χιλιόμετρο, να προστεθεί και το κριτήριο των κυβικών.

Σε αυτό το σενάριο, τα νέα τέλη κυκλοφορίας για τα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα αντιστοιχούν στο μισό των τελών κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα τα οποία ταξινομήθηκαν πριν την 1η Νοεμβρίου του 2010. Σε ένα αυτοκίνητο 1.400 κυβικών εκατοστών (πριν τον Νοέμβριο του 2010) τα ισχύοντα τέλη κυκλοφορίας είναι 240 ευρώ. Για ένα καινούργιο 1.400 κυβικών (μετά την 1η Νοεμβρίου 2010) αν οι εκπομπές ρύπων του είναι έως 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.

«Ατέλεια» ισχύει και για τα υβριδικά ή ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα άσχετα με το έτος κυκλοφορίας. Με το προτεινόμενο σενάριο, για αυτής της κατηγορίας αυτοκίνητο 1.400 κυβικών, τα τέλη θα αυξηθούν σε 120 ευρώ. Το σενάριο αυτό ισχύει για τα αυτοκίνητα τα οποία απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας.

Για τα αυτοκίνητα τα οποία επιβαρύνονται με τέλη κυκλοφορίας με βάση το σύστημα των ρύπων, δεν αποκλείονται αλλαγές στην κλίμακα, με αυξήσεις στα υψηλότερα κλιμάκια.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi