Navigation
23
Οκτ
location
Αθήνα
26 Ιούν 2017

Πιστοί στο …καροτσάκι του σούπερ μάρκετ οι Έλληνες καταναλωτές

σούπερ μάρκετ αγορές ψώνια Uncategorized

Έξι στους δέκα καταναλωτές εκτιμούν ότι το 2018 θα διατηρήσουν το ύψος του μηνιαίου καλαθιού στα σούπερ μάρκετ στα φετινά επίπεδα.

Τρεις στους δέκα υποστηρίζουν ότι θα αυξηθούν οι μηνιαίες δαπάνες… φοβούμενοι ενδεχόμενες νέες ανατιμήσεις προϊόντων και αυξήσεις φόρων.

Αντίστοιχα μικρότερο καλάθι υπολογίζουν ότι θα κρατούν τη νέα χρονιά οι δύο στους δέκα καταναλωτές.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την έρευνα Shopper που πραγματοποίησε πρόσφατα η IRI σε δείγμα 2.000 καταναλωτών σούπερ-μάρκετ (Μάιος-Ιούνιος 2017) σύμφωνα με την οποία το μέσο μηνιαίο καλάθι στα σούπερ μάρκετ διαμορφώνεται σήμερα στα 317 ευρώ, με τους άνδρες καταναλωτές να εμφανίζονται περισσότερο «σπάταλοι» δαπανώντας 332 ευρώ τον μήνα, ενώ οι γυναίκες φαίνονται πιο συγκρατημένες, με τις αντίστοιχες δαπάνες να κυμαίνονται στα 308 ευρώ.

  • Το ακριβότερο καλάθι, με βάση τα ίδια στοιχεία, σε μηνιαία βάση εμφανίζεται στην Κρήτη, στα 346 ευρώ, ενώ στην Αττική η δυναμική του καλαθιού είναι στα 324 ευρώ.

Το μικρότερο καλάθι εμφανίζεται στη Θεσσαλονίκη, στα 275 ευρώ μηνιαίως, ενώ ακολουθεί η Δυτική Ελλάδα και η Πελοπόννησος με 308 ευρώ μηνιαίως.

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο αφορά το πώς διαμορφώνονται οι δαπάνες ανάλογα με την ηλικία:

  • Οι καταναλωτές 55-64 ετών εμφανίζονται να κρατούν το πιο ακριβό καλάθι, στα 368 ευρώ, έναντι 354 ευρώ των καταναλωτών 45-54 ετών.
  • Μικρότερες είναι οι δαπάνες των ηλικιών 35-44 με 318 ευρώ μηνιαίως και 25-37 με 238 ευρώ μηνιαίως

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
PolicePress
kinima_ypervasi