Navigation
26
Μαρ
location
Αθήνα
25oC
Αραιή συννεφιά
7 Οκτ 2015

Όταν η επιχειρηματικότητα του Mr.Jumbo συναντά τα κέρδη

jumbo Επιχειρήσεις

Οι δραστηριότητες και τα οικονομικά μεγέθη του ομίλου Jumbo παρουσιάστηκαν σήμερα, στο πλαίσιο της ετήσιας ενημέρωσης των αναλυτών της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

Αναφορικά με τη νέα οικονομική χρήση που ξεκίνησε την 1η Ιουλίου 2015, η διοίκηση επεσήμανε, πως σε μία δύσκολη και πρωτόγνωρη περίοδο για την ελληνική οικονομία, ο όμιλος είχε προετοιμαστεί εγκαίρως ώστε να διαθέτει επαρκή αποθέματα προκειμένου να αντιμετωπίσει το αρχικό σοκ της επιβολής περιορισμών ροής κεφαλαίων. Επίσης, οι εταιρείες του ομίλου ήταν επαρκώς κεφαλαιοποιημένες, χωρίς προβλήματα ρευστότητας και με μηδέν δανεισμό.

Κατά το πρώτο τρίμηνο (Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2015 ) οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 152,62 εκατ. ευρώ από 145,51 εκατ. ευρώ που ήταν την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή σημείωσαν άνοδο κατά 4,88%.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, η επίδοση αυτή οφείλεται στην μικρή υποχώρηση των πωλήσεων των καταστημάτων στην Ελλάδα, ενώ τα καταστήματα του εξωτερικού συνέχισαν να καταγράφουν δυναμικό ρυθμό ανάπτυξης.

Για τη νέα οικονομική χρήση, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του ομίλου, εκτιμάται ότι οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Ελλάδα θα κυμανθούν μεταξύ του -5% και 0%, της Κύπρου 5 με 8%, της Βουλγαρίας 10% με 12% και της Ρουμανίας θα διπλασιαστούν. Κατά συνέπεια οι πωλήσεις του ομίλου αναμένεται να κυμανθούν μεταξύ 0% και 4%.

Όσον αφορά τα εκτιμώμενα μετά φόρων κέρδη, σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του ομίλου, αναμένεται να υποχωρήσουν μεταξύ 25% και 15%.

Η διοίκηση της εταιρείας ενημέρωσε επίσης τους επενδυτές ότι σε λίγες μέρες αναμένεται να λειτουργήσει το έβδομο υπέρ-κατάστημα στο Pitesti (12.000τ.μ.). Σημειώνεται ότι η Ρουμανία είναι η χώρα στην οποία θα επικεντρωθεί το επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου τα επόμενα χρόνια.

Όσον αφορά τα επενδυτικά σχέδια στην Ελλάδα, ο όμιλος στοχεύει στην αναδιάρθρωση του δικτύου με κύριο γνώμονα την αύξηση της παραγωγικότητας. Αυτό περιλαμβάνει και την αντικατάσταση μικρών καταστημάτων πρώτης γενιάς με νέα υπέρ-καταστήματα σε περιοχές που ακόμα ο όμιλος δεν έχει παρουσία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

kinima_ypervasi