Navigation
19
Οκτ
location
Αθήνα
12 Οκτ 2017

Oι Έλληνες προτιμούν τη ΝIVEA και άλλες 8 κατηγορίες προϊόντων Beiersdorf

beiersdorf-hellas-34110-10225284 Επιχειρήσεις

H γερμανική πολυεθνική ειδών προσωπικής φροντίδας παίζει με επιτυχία το παιχνίδι των εκπτώσεων και των προσφορών στο ελληνικό λιανεμπόριο διατηρώντας σταθερές τις πωλήσεις της σε  μια πτωτική αγορά.

Η Beiersdorf Hellas διακινεί στην Ελλάδα προϊόντα όπως  Nivea, Hansaplast, Liposan, Duo, Leontos, διατηρώντας την πρωτιά σε 8 διαφορετικές  κατηγορίες (περιποίηση σώματος, ανδρική φροντίδα, κρέμες γενικής χρήσης κ.ά.) από τις συνολικά 15 που διανέμει στην ελληνική αγορά.

Τα προϊόντα La Prairie διακινούνται από τον Σαράντη.

Η Beiersdorf Hellas, τo 2016, πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 43,3 εκατ. Ευρώ οριακά αυξημένες κατά +0,4%. Οι πωλήσεις δεν αφορούν μόνο την ελληνική αγορά αλλά η Ελλάδα απορροφά το 82% του τζίρου και το υπόλοιπο 18% εξάγεται σε Ισραήλ, Κύπρο και Μάλτα.

Ο επικεφαλής της Beiersdorf Hellas κ. Θεόδωρος Πουλόπουλος, αποκάλυψε ότι το 2017 ο μέσος όρος της αγοράς υποχωρεί κατά 3,5%-4%, με βάση της στοιχεία της Nielsen ενώ για την Beiersdorf ο τζίρος κινείται σταθερά.

Το 2016 τα κέρδη προ φόρων ανέρχονταν σε 4,9 εκατ. ευρώ με το περιθώριο κέρδους να διαμορφώνεται σε 11,2%.

“Σε ετήσια βάση, προχωράμε σε σημαντικές εκπτωτικές κινήσεις και προσφορές προκειμένου να ανταποκριθούμε στις εντονότατες πιέσεις του λιανεμπορίου αλλά και στην πραγματικότητα της αγοράς που κινείται με discount” εξήγησε ο κ. Πουλόπουλος.

Η Beiersdorf Hellas απασχολεί σταθερά 89 εργαζόμενους, τα τελευταία χρόνια χωρίς απολύσεις και μείωση προσωπικού ενώ αναδείχθηκε για δύο συνεχόμενα έτη ανάμεσα στους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα.

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi