Navigation
11
Δεκ
location
Αθήνα
14oC
Αίθριος - καθαρός
31 Ιαν 2017

Μέσα στον Μάρτιο, οι προσφορές για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ

olth Νέα

Έντονη κινητικότητα διαφαίνεται στην υπόθεση της ιδιωτικοποίησης του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Παραμένει το ύψος των επενδύσεων στα 180 εκατ. ευρώ, σε ορίζοντα επταετίας, αλλά μειώνονται οι στόχοι για την κίνηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στους όρους της τελικής τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης που αναρτήθηκε στο virtual data room του ΤΑΙΠΕΔ. Ως ημερομηνία κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών από τα ενδιαφερόμενα επενδυτικά σχήματα ορίζεται η 24η Μαρτίου για το σύνολο του 67% του ΟΛΘ απευθείας.

Τα αιτήματα ορισμένων εκ των ενδιαφερομένων επενδυτών για μείωση του ύψους των ζητούμενων επενδύσεων, δεν έγιναν δεκτά.

Αντιθέτως έχουν μειωθεί κατά περίπου 10% τα όρια-στόχοι της κίνησης του λιμανιού. Στο κομμάτι των επενδύσεων δεν υπάρχουν αλλαγές σε σύγκριση με την αρχική σύμβαση παραχώρησης (180 εκατ. ευρώ στην επταετία, με τα 130 εξ αυτών να προορίζονται για τον έκτο προβλήτα).

Όσον αφορά τις υποψηφιότητες, η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ- μετά το σπάσιμο της συνεργασίας με τη ρωσική RZD (Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι) και τη συνέχιση στη β’ φάση του διαγωνισμού των δύο εταιρειών αυτόνομα- θα επιδιώξει να ενταχθεί σε άλλο σχήμα.

Υποψηφιότητα  για το 67% του ΟΛΘ έχουν θέσει επίσης η ιαπωνική MITSUI, το γερμανικό fund της Deutsche  Invest, η P & O- θυγατρική της Dubai World, η APM Terminal της Moler Maersk , η φιλιππινέζικη ICTS, η Duferco Participations Holding S.A. και η Yil Port Holding Inc.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
PolicePress