Navigation
9
Δεκ
location
Αθήνα
18oC
Αίθριος - καθαρός
10 Νοε 2016

Marketing Barometer: Απαισιοδοξούν για την οικονομία στελέχη μάρκετινγκ

stelexi-marketing Οικονομία

Αισιόδοξα για την πορεία της επιχείρησής τους, είναι πολλά στελέχη μάρκετινγκ ωστόσο είναι περισσότερο απαισιόδοξα από την περσινή χρονιά σε ό,τι αφορά την πορεία της ελληνικής οικονομίας. Σύμφωνα με τα βασικά συμπεράσματα του Marketing Barometer 2016, η παρουσίαση του οποίου πραγματοποιήθηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση.

Βάσει των ευρημάτων της έρευνας, τα στελέχη μάρκετινγκ δηλώνουν το ίδιο αισιόδοξα με πέρσι για την επιχείρησή τους (64 μονάδες στην κλίμακα από 0 έως 100), ωστόσο, σε σύγκριση με το 2015, είναι πιο απαισιόδοξα τόσο για την πορεία του κλάδου (49 μονάδες έναντι 54), όσο και την ελληνική οικονομία (38 μονάδες έναντι 43).

Άλλα συμπεράσματα που προέκυψαν από το Marketing Barometer 2016:

Η τριάδα των στρατηγικών επιλογών είναι η προσπάθεια της επιχείρησης να αναπτυχθεί με δικά της μέσα, η μείωση κόστους και η αναζήτηση συνεργασιών

Το «Κτίσιμο της επωνυμίας – Brand» αποτελεί την κυρίαρχη επιλογή με συνακόλουθες την εστίαση στην «Καινοτομία» και  στην «Ενδυνάμωση των Σχέσεων Εμπιστοσύνης με τους Πελάτες»

Ο Προϋπολογισμός Μάρκετινγκ έχει μειωθεί συγκριτικά με το 2015

Τα Παραδοσιακά Διαφημιστικά Μέσα παραμένουν στην κορυφή της κατανομής του προϋπολογισμού και την τριάδα συμπληρώνουν τα Ψηφιακά Μέσα και οι Προωθητικές Ενέργειες

Digital Marketing και Προωθητικές ενέργειες έχουν παρουσιάσει την μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2015

Η Διαμόρφωση της ιστοσελίδας της επιχείρησης, η διαχείριση των Κοινωνικών Δικτύων και η Ψηφιακή Διαφήμιση είναι η τριπλέτα με την μεγαλύτερη απορρόφηση του προϋπολογισμού για Digital Marketing

Οι τρεις προσκλήσεις του Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα είναι: Ανάπτυξη Social Media Portfolio. Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας. Αναζήτηση και Προσέλκυση Υποψήφιων Πελατών

Συνεχίζουν τα Στελέχη Μάρκετινγκ να έχουν την ευθύνη κυρίως για την επικοινωνία και το Branding.

Μεγαλύτερο Προϋπολογισμό Μάρκετινγκ, περισσότερη Ευελιξία και Εκπαίδευση σε Ψηφιακά Μέσα είναι αυτά που αναζητούν τα στελέχη Μάρκετινγκ για να μπορούν να είναι πιο αποτελεσματικά.

Η έρευνα για το 2ο Marketing Barometer διεξήχθη το καλοκαίρι του 2016, με στόχους τη συστηματική διερεύνηση και καταγραφή των τάσεων στο χώρο του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα, των στάσεων και των συμπεριφορών των στελεχών Μάρκετινγκ και τη βελτίωση της αξίας που προσφέρει το Μάρκετινγκ στις Επιχειρήσεις  και στην Κοινωνία.

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

kinima_ypervasi