Navigation
25
Ιούλ
location
Αθήνα
36oC
Νεφοσκεπής
5 Σεπ 2016

«L’Artigiano»-Έμαθε τους Έλληνες να τρώνε γνήσια ιταλική πίτσα…

l'artigiano-paraskinio Brand News

Στα χρόνια της μεγάλης οικονομικής κρίσης, το φθηνό καλό, γρήγορο φαγητό, που παραδίδεται στο σπίτι και ικανοποιεί ολόκληρη την οικογένεια, αποτελεί μια μικρή καθημερινή πολυτέλεια.

του Χρήστου Ν. Κώνστα

Ο κ. Χρήστος Βιτσικάνος κατάφερε μέσα στην εποχή της μεγάλης οικονομικής ύφεσης, να αναπτύξει μια 100% ελληνική επιχείρηση, που παραδίδει 100% ιταλικές συνταγές πίτσας, με εισαγόμενες «λεπτομέρειες» αλλά και φρέσκα υλικά.

Η «L’Artigiano» υπερηφανεύεται ότι οι πρώτες ύλες της εισάγονται από την Ιταλία, οι παραδοσιακές ζύμες παρασκευάζονται καθημερινά στα καταστήματα και κάθε γεύμα γίνεται τη στιγμή της παραγγελίας. Ο κ. Χρήστος Βιτσικάνος επιμένει ότι μυστικό της επιτυχίας του είναι η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού.

Επένδυσε –ούτε λίγο ούτε πολύ– 6 εκατομμύρια ευρώ σε εξοπλισμό και υποδομές και σήμερα διεκδικεί τον τίτλο της μεγαλύτερης αλυσίδας delivery ιταλικού φαγητού στην Ελλάδα, με ένα δίκτυο 19 καταστημάτων στην Αττική, τη Χαλκίδα, την Κόρινθο και την Καλαμάτα, απασχολώντας περισσότερα από 400 άτομα.

Τα capital controls χτύπησαν την ελληνική «L’Artigiano» στο μαλακό υπογάστριο, αφού στηρίζει την ανταγωνιστικότητά της στα εισαγόμενα, αυθεντικά ιταλικά υλικά.

Έναν χρόνο μετά την επιβολή των capital controls, ο κ. Βιτσικάνος θεωρεί ότι κατάφερε να βρει τις λύσεις και να ανταποκριθεί με ευελιξία στις δυσκολίες και τις προκλήσεις.

Το μυστικό του;

Ο Χρήστος Βιτσικάνος ξεκίνησε την καριέρα του… ως μετανάστης. Τη δεκαετία του ’90 έφυγε στην Ιταλία και εργάστηκε για 3 χρόνια σε ιταλικά εστιατόρια. Εκεί έμαθε την τέχνη παρασκευής της αυθεντικής, χειροποίητης ιταλικής πίτσας και αποφάσισε να μεταφέρει στην Ελλάδα την ξεχωριστή της γεύση. Ξεκίνησε ανοίγοντας μια πιτσαρία το 1993, στον Βύρωνα.

  • «Πιστεύω ότι και στην Ελλάδα υπήρχαν και υπάρχουν δύο κατηγοριών καταναλωτές. Η πρώτη κατηγορία στοχεύει αποκλειστικά στο χαμηλό κόστος. Παραγγέλνει φαγητό με αποκλειστικό κριτήριο την τιμή του προϊόντος. Η δεύτερη κατηγορία είναι η πιο δυναμική και περιλαμβάνει απαιτητικούς καταναλωτές. Γνωρίζουν ότι αγοράζουν delivery φαγητό, αλλά δεν διαπραγματεύονται την ποιότητα των προϊόντων που καταναλώνουν και απαιτούν ποιότητα στη σωστή τιμή. Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε πιο συνειδητοποιημένους καταναλωτές, που απαιτούν να τους προσφέρεται υψηλότερη αξία, σε γεύση και ποιότητα, από τα προϊόντα τα οποία προτίθενται να καταναλώσουν…».

 

Επένδυσε πολύ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δημιούργησε ένα έξυπνο site, που προσφέρει δυνατότητα εύκολης και γρήγορης online παραγγελίας (user friendly), και φρόντισε από νωρίς όλοι οι οδηγοί οι οποίοι παραδίδουν τα γεύματα να είναι εξοπλισμένοι με ασύρματα PoS για πληρωμές με κάρτα.

Ταξιδεύει συχνά στην Ιταλία και επιλέγει προσωπικά τα εργοστάσια και τις βιοτεχνίες που προμηθεύουν τη «L’Artigiano». Φρόντισε οι αυθεντικές συνταγές να φέρουν την υπογραφή Ιταλού σεφ, ενώ την παρασκευή των γευμάτων επιβλέπει ένα εξειδικευμένο τμήμα ποιοτικού ελέγχου, με τεχνολόγο τροφίμων, σε ένα πιστοποιημένο με ISO περιβάλλον.

  • «Κάθε γεύμα ετοιμάζεται την ώρα της παραγγελίας, ενώ οι περίφημες ζύμες για τις πίτσες “L’ Artigiano” παρασκευάζονται καθημερινά στα καταστήματα και ωριμάζουν φυσικά για 24 ώρες».

 

Η δύσκολη χρονιά του 2015 έκλεισε για τη «L’Artigiano» με τζίρο γύρω στα 12,5 εκατομμύρια ευρώ. Το 2016 ξεκίνησε και θα κλείσει ακόμη καλύτερα…

 

Το παρόν κείμενο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Παρασκήνιο 03/09

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi