Navigation
25
Μαρ
location
Αθήνα
25oC
Αίθριος - καθαρός
11 Μαΐ 2015

«Καλπάζουν» τα κέρδη της H&M στην Ελλάδα

H&M Επιχειρήσεις

Διπλασιασμό της κερδοφορίας της σημείωσε για το 2014, σημειώνοντας μάλιστα επιδόσεις ιστορικά υψηλές για την ελληνική αγορά.

Η σουηδική αλυσίδα οικονομικής ένδυσης είχε στη χώρα μας πέρυσι, για την οικονομική χρήση από την 1η Δεκεμβρίου 2013 έως τις 30 Νοεμβρίου 2014 κέρδη πρό φόρων της τάξεως των 6,1 εκατ. ευρώ, από 3,4 εκατ. ευρώ την περίοδο 2013- 2014. Αύξηση κατά 21% σημείωσαν πέρυσι οι πωλήσεις του ομίλου στη χώρα μας φθάνοντας τα 121 εκατ. ευρώ από 94,17 εκατ. ευρώ τη χρήση Δεκεμβρίου 2012- Νοεμβρίου 2013. Σημειωτέον ότι τα αποτελέσματα του ομίλου με βάση τον ισολογισμό στην Ελλάδα διαφέρουν από αυτά που παρουσιάζει ο μητρικός όμιλος στη Σουηδία λόγω συναλλαγματικών διαφορών.

Το δίκτυο της αλυσίδας στη χώρα μας αριθμούσε στο τέλος της περασμένης χρήσης 30 καταστήματα, εκ των οποίων τα 7 άνοιξαν κατά το περασμένο έτος, ενώ 4 έκλεισαν ή μεταφέρθηκαν σε νέα, καλύτερα εμπορικά σημεία επίσης κατά τη διάρκεια της περυσινής οικονομικής χρήσης.

Αυξητική είναι η πορεία της αλυσίδας και το πρώτο, »δύσκολο» για το εγχώριο λιανεμπόριο, τρίμηνο της νέας χρήσης 2014- 2015: Με βάση τα στοιχεία του μητρικού ομίλου, το διάστημα από το Δεκέμβριο του 2014 έως και το Φεβρουάριο του 2015 (α’ τρίμηνο της χρήσης 2014/ 2015 για τον όμιλο) το σύνολο των πωλήσεών του στην ελληνική αγορά ανήλθε στα 379 εκατ. σουηδικές κορώνες (40,7 εκατ. ευρώ) από 287 εκατ. κορώνες (30,87 εκατ. ευρώ) το αντίστοιχο τρίμηνο της χρήσης 2013/ 2014 (1η Δεκεμβρίου 2013- 28 Φεβρουαρίου 2014). Η αύξηση σε ευρώ αντιστοιχεί σε 24% για τον όμιλο, ενώ λόγω των συναλλαγματικών διαφορών, υψηλότερη, στο 32%, εμφανίζεται η άνοδος στο σουηδικό νόμισμα.

Στο τέλος Φεβρουαρίου, ο όμιλος είχε αυξήσει κατά ένα ακόμη το δίκτυο των καταστημάτων του στην Ελλάδα φθάνοντας συνολικά τα 31.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

kinima_ypervasi