Navigation
17
Δεκ
location
Αθήνα
18oC
Ασθενής Βροχή
16 Αυγ 2016

Η «Θεόνη»… από τα Άγραφα

Τσέλιος Θεώνη Brand News

Ο Δημήτρης Τσέλιος ήρθε από την Αμερική για να πουλήσει ελληνικό νερό παντού στον κόσμο

του Χρήστου Ν. Κώνστα

Εκτός από τους νέους που μεταναστεύουν στο εξωτερικό, υπάρχουν και οι νέοι που αφήνουν την ξενιτιά για να δραστηριοποιηθούν από την Ελλάδα σε ολόκληρο τον κόσμο

Ο Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας, Βασίλης Τσέλιος, δραστηριοποιείται στην Αμερική στον χώρο των ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης (με τις αλυσίδες Cherokee Cattle Co., Marietta Diner, Marietta Fish Market και Pasta Bella).

Το 1996 δημιούργησε την πιο σύγχρονη ελληνική μονάδα εμφιάλωσης φυσικού μεταλλικού νερού, στο χωριό Βατσουνιά του Νομού Καρδίτσας και την παρέδωσε στον γιο του, τον Δημήτρη Τσέλιο, για να την πουλήσει σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Ο κ. Δημήτρης Τσέλιος έχει πετύχει να τοποθετήσει το νερό «Θεόνη» σε  17 χώρες, στην Ευρώπη, στην Αμερική και στην Ασία. Η ετικέτα του τυπώνεται σε πέντε διαφορετικές γλώσσες (αγγλικά, αραβικά, γερμανικά, γαλλικά και εβραϊκά). Σήμερα, δηλώνει στο «Π» ότι έχει ήδη δρομολογήσει νέες επενδύσεις, ώστε να αυξήσει την παραγωγή και να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις.

Η Βρετανία, το Ομάν και το Ιράν αποτελούν τις πιο  πρόσφατες «κατακτήσεις» των τελευταίων μηνών για το νερό «Θεόνη», το οποίο συλλέγεται σε υψόμετρο 1.100 μέτρων στις πηγές Γκούρας στα Άγραφα και εμφιαλώνεται αμέσως απευθείας στην πηγή, χωρίς καμία πρόσμιξη ή διεργασία, διατηρώντας αναλλοίωτα όλα τα φυσικά γευστικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά του.  Από την πηγή Γκούρα μέχρι το χωριό Βατσουνιά, σε υψόμετρο 630 μ., όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις, ένας αγωγός επτά χιλιομέτρων καταλήγει στο εργοστάσιο εμφιάλωσης του «Θεόνη», όπου το νερό συλλέγεται σε μεγάλες δεξαμενές και εμφιαλώνεται χωρίς πρόσθετες επεξεργασίες, δίνοντας το φυσικότερο μεταλλικό νερό στον τελικό καταναλωτή.

 

Με διεθνή βραβεία

Για αυτό, άλλωστε, το νερό «Θεόνη» σαρώνει όλα τα μεγάλα διεθνή βραβεία γεύσης και ποιότητας.  Το 2016, το «Θεόνη» απέσπασε το χρυσό βραβείο ανάμεσα σε 700 διεθνείς ετικέτες για τη γεύση και ποιότητά του στο Berkeley Springs International Water Tasting, τον σημαντικότερο διαγωνισμό εμφιαλωμένου νερού παγκοσμίως. Το νερό «Θεόνη» έχει ήδη τιμηθεί με χρυσά βραβεία από το Διεθνές Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας «iTQi» (2014, 2015), τον Διεθνή Οργανισμό «Monde Selection» (2015, 2016) και τον ευρωπαϊκό διαγωνισμό «DLG»(2016).

Σε λίγους μήνες ολοκληρώνεται η νέα επένδυση, η οποία θα τριπλασιάσει την παραγωγή της μονάδας στα Άγραφα. Σήμερα, η δυνατότητα παραγωγής του «Θεόνη» είναι 20.000 φιάλες την ώρα, 500.000 φιάλες ημερησίως, 15.000.000 φιάλες μηνιαίως και 180.000.000 ετησίως. Ήδη το 40% των πωλήσεων της επιχείρησης κατευθύνεται στο εξωτερικό, με συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες. Επόμενος στόχος  είναι, φυσικά, το ανθρακούχο νερό, ενώ για να κατακτήσει μεγάλες εμπορικές αγορές προωθεί και τη δημιουργία γυάλινης συσκευασίας.

Το φυσικό μεταλλικό νερό «Θεόνη» απολαμβάνεται ήδη από καταναλωτές σε ΗΠΑ, Καναδά, Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία, Κύπρο, Λιβύη, Σαουδική Αραβία, Κατάρ, Ιορδανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αίγυπτο και Ισραήλ.

 

Στρατηγικές συνεργασίες

Η εταιρεία έχει συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με ηγετικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ του εξωτερικού, όπως Supermarchés MATCH, τα DEEN Supermarkten, ενώ έχει σταθερή παρουσία στις σημαντικότερες εγχώριες και διεθνείς εκθέσεις τροφίμων και ποτών, όπως Food Expo, Anuga, Gulfood, Sia κ.ά.

Το προικισμένο από τη φύση αλκαλικό νερό με pH8, χαμηλό σε νάτριο και απουσία βαρέων μετάλλων νερό, που παίρνει το όνομά του από τη μυθική νεράιδα «Θεόνη», που προστατεύει τις πηγές της περιοχής. Έχει θεμελιώσει την παρουσία του στην εγχώρια αγορά, με 20.000 σημεία λιανικής πώλησης και ορισμένων από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της εγχώριας αγοράς (ΑΒ Βασιλόπουλος, Γαλαξίας).

Παράλληλα, αξιοσημείωτη στη θετική πορεία του νερού υπήρξε και η αύξηση του όγκου εξαγωγών προς τις ξένες αγορές, όπου το «Θεόνη» διατηρεί ήδη παρουσία. Όπως αναφέρει η εταιρεία ΑΗΒ Γκρουπ, που εμφιαλώνει το νερό «Θεόνη», η Γερμανία σημειώνει ίσως την πιο θεαματική άνοδο, με τις εξαγωγές να παρουσιάζουν αύξηση άνω του 40%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η έντονη εξαγωγική δραστηριότητα του «Θεόνη» αναμένεται να συνεχιστεί, καθώς νέες συμφωνίες βρίσκονται υπό διαπραγμάτευση και καινούργιες αγορές εκδηλώνουν ενδιαφέρον για το νερό που έχει κατακτήσει τις ανώτερες διακρίσεις στους διεθνείς διαγωνισμούς γευσιγνωσίας. Ήδη, η εταιρεία βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων για την έναρξη εξαγωγών στην Κίνα το 2017, ενώ η Αυστραλία αποτελεί την πιο πρόσφατη χώρα να δηλώνει πως ενδιαφέρεται για το «Θεόνη».

Το παρόν κείμενο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Παρασκήνιο 12/08

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
PolicePress