Navigation
23
Σεπ
location
Αθήνα
6 Δεκ 2016

Η ΛΟΥΞ κατέκτησε τα Lidl και τα Coffee Island

Λουξ Επιχειρήσεις

H βιομηχανία εμφιάλωσης αναψυκτικών ΛΟΥΞ Μαρλαφέκας κερδίζει νέα μερίδια της ελληνικής αγοράς, ενεργοποιώντας δύο νέες συνεργασίες που αφορούν τόσο το κανάλι της λιανικής με τη Lidl Hellas όσο και την κρύα αγορά με την εταιρεία CoffeeIsland.

Σήμερα η ΛΟΥΞ αποτελεί το δεύτερο παίκτη στην κατηγορία εμφανίζοντας μερίδιο 9,4% σε όγκο και 10,2% σε αξία της αγοράς αναψυκτικών συνολικά, ενώ στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση έχει κατακτήσει το 27,2% σε όγκο και 30,5% σε αξία.

Η ΛΟΥΞ βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την αλυσίδα Lidl για την έναρξη της εμπορικής συνεργασίας από την πρωτοχρονιά, από την οποία προσδοκά επιπλέον τζίρο 1,5 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα σε τελική τροχιά διαπραγματεύσεων βρίσκεται και η αντίστοιχη εμπορική συνεργασία με την αλυσίδα COFFEE ISLAND. Σημειώνεται ότι και οι δύο συνεργασίες αφορούν την τοποθέτηση επώνυμων κωδικών του χαρτοφυλακίου της ΛΟΥΞ. Σε εγχώριο επίπεδο η ΛΟΥΞ στοχεύει στην κατάκτηση εντός της διετίας της πρώτης θέσης στην κατηγορία all flavors.

H αχαϊκή βιομηχανία επεκτείνεται και στο εξωτερικό με αιχμή του δόρατος τη νέα σειρά «λουξ plus ‘nlight».

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi