Navigation
27
Μαρ
location
Αθήνα
15oC
Αραιή συννεφιά
4 Σεπ 2015

Η κινεζική κρίση χτύπησε και τον ΟΛΠ

Cosco Οικονομία

Προβληματισμό έχουν προκαλέσει στους κύκλους της λιμενικής βιομηχανίας οι οικονομικοί κλυδωνισμοί που συνταράσσουν την Κίνα. Οι προβληματισμοί αφορούν στο εάν υπό αυτές τις συνθήκες η Cosco θα επιμείνει στην απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της ΟΛΠ Α.Ε. Είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι Κινέζοι, έχοντας υπό τον έλεγχό τους τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι του λιμανιού του Πειραιά.

Οπως έχει πει σε ανύποπτο χρόνο οικονομικό στέλεχος με εξειδίκευση στα λιμάνια, «μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας για τον φιλικό διακανονισμό μεταξύ ΟΛΠ – ΣΕΠ (Cosco) για την κατασκευή του δυτικού τμήματος της προβλήτας ΙΙΙ, η προβλήτα Ι του ΟΛΠ θα μοιάζει με αυτοκινητάκι της Matchbox συγκρινόμενη με τη δυναμική των κινεζικών εγκαταστάσεων».

Αν αποσύρουν οι Κινέζοι το ενδιαφέρον τους, τότε δύσκολα θα μπει κάποιος άλλος στο στόμα του… Δράκου αποκτώντας την προβλήτα Ι του ΟΛΠ. Η διαδικασία για την ολοκλήρωση της νέας σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΟΛΠ Α.Ε. θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τον Οκτώβριο, δηλαδή σε ενάμιση μήνα από τώρα, ώστε στη συνέχεια να κατατεθούν δεσμευτικές προσφορές από τους τρεις υποψήφιους επενδυτές που έχουν προκριθεί στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού.

Πρόκειται για την Cosco, τη δανέζικη APM Terminals, θυγατρική της Maersk, και τη φιλιππινέζικων συμφερόντων International Container Terminals Services Inc.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

kinima_ypervasi