Navigation
27
Ιούλ
location
Αθήνα
29oC
Ασθενής Βροχή
3 Μαΐ 2016

Η ΔΕΗ περνάει στη νέα εποχή

ΔΕΗ Επιχειρήσεις

Το νέο τοπίο που διαμορφώνεται στην αγορά ενέργειας με την είσοδο του έντονου ανταγωνισμού φέρνει νέα εμπορική κουλτούρα στη ΔΕΗ ώστε να μπορέσει η εταιρεία να ανταποκριθεί στις προκλήσεις που ανοίγονται μπροστά της.

Με την παροχή εκπτώσεων στους συνεπείς πελάτες και το πρόγραμμα διακανονισμού εξυπηρετεί τον διπλό στόχο τόσο της συγκέντρωσης ληξιπροθέσμων οφειλών, που αποτελούν «αγκάθι» για τη λειτουργία της όσο και τη συγκράτηση πελατών στις συνθήκες του έντονου ανταγωνισμού που δημιουργείται στην αγορά.

Στην κατεύθυνση αυτή η επιχείρηση σχεδιάζει ειδικό πρόγραμμα αναβάθμισης του δικτύου των εμπορικών καταστημάτων της, καθώς η  διοίκηση της ΔΕΗ αντιλαμβάνεται πλήρως την ανάγκη να υπάρξει μια νέα εμπορική κουλτούρα στο στελεχιακό δυναμικό της επιχείρησης, η οποία θα βασίζεται στην ιδέα ότι οι πελάτες έχουν πάψει να είναι δεδομένοι και θα πρέπει να κερδηθούν στο πλαίσιο του ανταγωνισμού με τους ιδιώτες προμηθευτές.

Οι ιδιωτικές εταιρίες προμήθειας ρεύματος αργά αλλά σταθερά των τελευταίο χρόνο αφαιρούν μερίδιο από τη ΔΕΗ, ενώ με βάση της συμφωνία με τους πιστωτές, έως το 2020 η επιχείρηση θα πρέπει να έχει μειώσει το μερίδιο της στο 50%. Κύριο ζητούμενο για τη ΔΕΗ σε αυτή την πορεία είναι η διατήρηση των λεγόμενων πελατών υψηλού περιθωρίου κέρδους, οι οποίοι όπως είναι φυσικό βρίσκονται στο στόχαστρο των ιδιωτών προμηθευτών. Έτσι, το επόμενο διάστημα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Μανώλης Παναγιωτάκης, σχεδιάζει να αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες ώστε η επιβεβλημένη από τους Θεσμούς μείωση του μεριδίου αγοράς της ΔΕΗ, να είναι ισόρροπη και να μην αφορά μόνο τους καταναλωτές χαμηλού ρίσκου και υψηλού περιθωρίου κέρδους.

Μεταξύ των κινήσεων αυτών, όπως όλα δείχνουν, θα είναι η παροχή εκπτώσεων προς συγκεκριμένες κατηγορίες καλών πελατών, η βελτίωση της εταιρικής εικόνας της ΔΕΗ μέσω προγραμμάτων προβολής αλλά και η δραστική βελτίωση του εμπορικού δικτύου της που αριθμεί περίπου 150 καταστήματα σε όλα την Ελλάδα και αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού που δεν διαθέτει δίκτυο πωλήσεων.

Πρέπει να σημειωθεί ότι το μερίδιο της ΔΕΗ στη λιανική το 2015 μειώθηκε στο 94,5%, έναντι 97,7% το 2014 και αυτό, σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Παναγιωτάκης μιλώντας στο συνέδριο της ΓΕΝΟΠ, είχε ως αποτέλεσμα απώλειες 108 εκατ. ευρώ για το 2015, οι οποίες το 2016 αναμένεται να αυξηθούν σε 250 εκατ. ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi