Navigation
19
Νοέ
location
Αθήνα
22 Μαΐ 2017

H Cosco αισιοδοξεί και παραγγέλνει νέα δεξαμενόπλοια-μαμούθ

cosco ΟΛΠ Επιχειρήσεις

Με μία παραγγελία τεραστίων διαστάσεων, για νεότευκτα δεξαμενόπλοια ύψους 1 δισ. δολαρίων η COSCO Shipping Energy Transportation (CSET), η ναυτιλιακή εταιρεία δεξαμενοπλοίων του Ομίλου COSCO, έρχεται και «βάζει φωτιά» στην συγκεκριμένη αγορά.

Η παραγγελία προβλέπει έως και 18 νεότευκτα δεξαμενόπλοια από VLCC έως και LR1 tankers, σε κινεζικά ναυπηγεία. Η παράδοση των δεξαμενοπλοίων αναμένεται να πραγματοποιηθεί μεταξύ 2019 και 2020.

Η συμφωνία αποτελεί μέρος των φιλόδοξων σχεδίων επέκτασης του στόλου της COSCOShipping και προσθέτει ότι η χρηματοδότηση δεν θα είναι πρόβλημα καθώς είναι κρατική εταιρεία.

Η παραγγελία περιλαμβάνει οκτώ VLCC, μεταφορικής ικανότητας 320.000 dwt, εκ των οποίων τα τέσσερα είναι option, τρία δεξαμενόπλοια suezmax, πέντε δεξαμενόπλοια τύπου LR2 και δύο δεξαμενόπλοια LR.

Σε ό,τι αφορά τις μέσες τιμές ναυπήγησης των VLCC, σύμφωνα με το Tradewinds η CSET θα ήθελε να μην καταβάλει περισσότερα από 75 εκατ. δολάρια ανά πλοίο, με τους μεσίτες να εκτιμούν ότι τα ναυπηγεία της CSSC θα ζητήσουν περί τα 77 εκατ. δολάρια και 78 εκατ. δολάρια. τα νεότευκτα VLCC θα κατασκευαστούν επίσης σύμφωνα με τα πρότυπα Trier 3, που σημαίνει ότι θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν και εναλλακτικά καύσιμα.

Τα τρία δεξαμενόπλοια suezmax αναμένεται να κοστίσουν μεταξύ 55 και 56 εκατ. δολάρια το κάθε πλοία ενώ τα πέντε LR2 tankers 43 εκατ. δολάρια το ένα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
PolicePress