Navigation
17
Οκτ
location
Αθήνα
8 Σεπ 2015

Γιατί είπε όχι σε 10 εκατ. ευρώ της Cosco η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΟΣΕ Οικονομία

Ένα όχι που θα στοιχίσει περίπου 10 εκατ. ευρώ, είπε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη πρόταση της Cosco να διπλασιάσει τα μηνιαία εμπορευματικά τρένα από τον Πειραιά προς την Τσεχία.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα Ημερησία, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έλαβε την απόφαση αυτή λόγω έλλειψης προσωπικού, την ίδια ώρα που η εταιρεία εκπέμπει «SOS» τονίζοντας ότι αν δεν προχωρήσει στην πρόσληψη 400 – 500 εργαζομένων τότε τον Δεκέμβριο θα αναγκαστεί να περικόψει επιπλέον δρομολόγια, είτε επιβατικά, είτε εμπορευματικά.

Η εταιρεία παρουσιάζει ελλείψεις σε σταθμάρχες, κλειδούχους και συντηρητές, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εκτελέσει το καθημερινό πρόγραμμα δρομολογίων.

Σήμερα εκτελούνται περίπου 20 με 24 δρομολόγια τον μήνα από Πειραιά προς Ανατολική Ευρώπη. Δεν είναι τυχαίο ότι περισσότερα από 200 βαγόνια έχουν «παροπλιστεί» για συντήρηση, καθώς η Rosco δεν έχει προσωπικό για να τα επισκευάσει.

Το καλοκαίρι υπήρξαν μεγάλες περικοπές στο καθημερινό πρόγραμμα για δρομολόγια σε Χαλκίδα και Λάρισα. Μάλιστα, διοίκηση και εργαζόμενοι προειδοποιούν ότι αν δεν γίνουν άμεσα προσλήψεις μέσα στη διετία θα περιοριστεί στο μισό το μεταφορικό έργο που παράγουν.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και η ROSCO έχουν μειώσει -σε μερικές περιπτώσεις ακόμα και 50%- τους εργαζομένους τους στο πλαίσιο της εφαρμογής των προγραμμάτων εξυγίανσης και αναδιάρθρωσης που υλοποιήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια βάσει των σχετικών νόμων. Με τον νόμο για τις μετατάξεις έχουν μεταταχθεί σε άλλους φορείς του Δημοσίου περίπου 3.000 εργαζόμενοι από τις μεταφορικές εταιρείες και τον Όμιλο ΟΣΕ, ενώ έχουν συνταξιοδοτηθεί περισσότεροι από 3.000 εργαζόμενοι.

Στον ΟΣΕ σήμερα οι εργαζόμενοι ανέρχονται σε 1.351, ενώ σύμφωνα με τον νόμο για την εξυγίανση της εταιρείας θα έπρεπε να απασχολούνται 2.097 άτομα. Την επόμενη τριετία το προσωπικό θα μειωθεί στο ήμισυ,.
Σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό εντοπίζονται και σήμερα στον ΟΣΕ και κυρίως σε σταθμάρχες. Για τον λόγο αυτό η διοίκηση ζητά την πρόσληψη 162 εργαζομένων, καθώς αλλιώς το 2016 θα αναγκαστούν να προχωρήσουν σε κατάργηση τουλάχιστον της μίας από τις τρεις βάρδιες με ότι αυτό συνεπάγεται για τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα οι εργαζόμενοι ανέρχονται στους 712, ενώ σύμφωνα με τον νόμο του 2010 θα έπρεπε να είναι 920 άτομα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi