Navigation
23
Ιαν
location
Αθήνα
10oC
Βροχή
16 Ιούν 2016

ΓΓΔΕ: Δεν απειλούμε, συμβουλεύουμε τους οφειλέτες

τηλεφωνικό εισπρακτική χρέη οφειλές Νέα

Με αφορμή δημοσιεύματα και αναφορές σε μέσα ενημέρωσης σχετικά με τηλεφωνικές κλήσεις προς φορολογούμενους, που έχουν οφειλές στο δημόσιο, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων διευκρινίζει πως η διαδικασία τηλεφωνικών κλήσεων από υπαλλήλους του υπουργείου Οικονομικών προς φορολογούμενους, εφαρμόζεται από τον Απρίλιο του 2012, προκειμένου να τους υπενθυμίσουν την υποχρέωσή τους για υποβολή φορολογικών δηλώσεων και τυχόν ληξιπρόθεσμες οφειλές τους.

Αυτό διευκρινίζεται σε ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων η οποία τονίζει ότι σε καμία περίπτωση η διαδικασία αυτή δεν αποτελεί μέσο απειλής προς τον φορολογούμενο.

  1. Πρόκειται για διαδικασία, η οποία εφαρμόζεται από τον Απρίλιο του 2012 κι έχει περιληφθεί και σε προηγούμενα Επιχειρησιακά Σχέδια της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.
  2. Οι κλήσεις πραγματοποιούνται από υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών και μόνο.
  3. Ο σκοπός των κλήσεων είναι να υπενθυμίσει στους φορολογούμενους την υποχρέωση υποβολής δηλώσεων, τις τυχόν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις τους, αλλά και να τους συμβουλεύσει για το πώς θα τις τακτοποιήσουν. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μέσο απειλής και πίεσης προς το φορολογούμενο. Οι κλήσεις διενεργούνται σε συγκεκριμένο πλαίσιο ευγένειας και ενημέρωσης και δεν έχουν καμία σχέση με φαινόμενα εκφοβισμού, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα.
  4. Πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία βοηθάει (εκ του αποτελέσματος) τους πολίτες να τακτοποιούν τις οφειλές τους, αφού τα στοιχεία του πενταμήνου Ιανουαρίου-Μαΐου δείχνουν ότι έχει τακτοποιηθεί το 65% του ληξιπρόθεσμου χρέους, στο οποίο στοχεύουν οι συγκεκριμένες οχλήσεις (κλήσεις και e-mail).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

kinima_ypervasi