Navigation
30
Μαρ
location
Αθήνα
20oC
Νεφοσκεπής
29 Μαΐ 2015

Forthnet: Αύξηση συνδρομών, μείωση εσόδων στο τρίμηνο

Forthnet Επιχειρήσεις

Ενισχύθηκε η συνδρομητική βάση της Forthnet, στο πρώτο τρίμηνο του 2015 παρά το αντίξοο μακροοικονομικό περιβάλλον αφού στο 14,1% ήταν η αύξηση σε συνδρομητές Nova 3Play, 5,2% η αύξηση σε συνδρομητές Nova και 3,0% αύξηση σε συνδρομητές LLU
Τα έσοδα του Α΄ Τριμήνου ανήλθαν στα 92 εκατ. ευρώ ενώ προτεραιότητα της εταιρείας είναι η βελτιστοποίηση της κοστολογικής βάσης

Q1 2015                                Q1 2014                        Δ
Συνολικές συνδρομές                                                     1.187.876                             1.145.948                       3,7%
Μοναδικά νοικοκυριά                                                      818.795                                822.402                     -0,4%
Συνδυαστικές υπηρεσίες/3play                                     369.081                                323.546                     14,1%
Συνδρομητές Broadband                                                680.545                                663.515                        2,6%
Συνδρομητές PayTV στην Ελλάδα                               507.331                                 482.433                         5,2%

(.000€) Q1 2015                        Q1 2014                                Δ
Συνολικά έσοδα (ομαλοποιημένα)                                      91.997                            97.446                            -5,6%
Δημοσιευμένα EBITDA                                                         14.555                           15.973                              -8,9%
Προσαρμοσμένα EBITDA                                                    14.555                            15.973                             -8,9%

Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο:
«Παρά το επιδεινούμενο μακροοικονομικό περιβάλλον, στο πρώτο τρίμηνο του 2015 συνεχίστηκε η αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης, ενώ τα επίπεδα ικανοποίησης και πιστότητας των πελατών μας διατηρήθηκαν υψηλά, συμβάλλοντας στο να παραμένει η εταιρεία ανθεκτική στις πτωτικές τάσεις του κλάδου. Δεδομένης της μακροοικονομικής κατάστασης, παραμένουμε συντηρητικοί δίνοντας προτεραιότητα στην βελτιστοποίηση της κοστολογικής μας βάσης».
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του 1ου τριμήνου του 2015, τα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 369 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 14,1%, σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2014, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.

Q1 2015               Q1 2014            Δ
Νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες                                                          369.081                  323.546       14,1%
Ποσοστό νοικοκυριών με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες                                        45,1%                    39,3%         +5,8pp
Νέα νοικοκυριά με Nova 3Play/συνδυαστικές υπηρεσίες                                                   5.532                    38.231          -85,5%

Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες
Στο 1ο τρίμηνο του 2015, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 2,6% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, καθώς ανήλθαν στους 680,5 χιλιάδες. Το εκτιμώμενο μερίδιο της Forthnet σε συνδρομητές LLU διαμορφώθηκε στο 31,7%, ενώ οι νέοι συνδρομητές της Forthnet, κατά τη διάρκεια του 1ου τριμήνου, αντιστοιχούν στο 10,9% της συνολικής αγοράς.

Q1 2015                           Q1 2014                      Δ
Συνδρομητές Broadband                                                                               680.545                       663.515                     2,6%
Νέοι συνδρομητές                                                                                                9.379                          31.162                 -69,9%
Ενεργοί συνδρομητές LLU                                                                            645.833                       627.170                     3,0%
Ποσοστό LLU                                                                                                     94,9%                             94,5%                   0,4π.μ.
Νέοι συνδρομητές LLU                                                                                       2.419                            30.192                 -92,0%
Μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές                                                         10,9%                            83,9%                    -73,0π.μ.
Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU                                                                         31,7%                            32,3%                   -0,6π.μ.

Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης
Στο 1ο τρίμηνο του 2015, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 5,2% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 507,3 χιλιάδων συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.

Q1 2015                           Q1 2014                              Δ
Συνδρομητές PayTV Ελλάδα                                                                           507.331                           482.433                       5,2%
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 1ο τρίμηνο του 2015, ανήλθε στα €92,0εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 1ο τρίμηνο του 2014, εν μέρει εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Τα έσοδα, προσαρμοσμένα ως προς το λογιστικό χειρισμό των εσόδων που η εταιρεία λειτουργεί ως ενδιάμεσος πάροχος, μειώθηκαν κατά 5,6%. Η μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα κατά €1,9 εκατ.

Ανάλυση εσόδων (€ ‘000)                   Q1 2015                            Q1 2014                             Δ
Λιανική                                                             72.058                               75.997                             -5,2%
Λιανική -Telco                                                 36.802                              41.616                             -11,6%
Λιανική – PayTV                                              35.256                              34.381                               2,5%
Εταιρικοί πελάτες                                           14.014                               14.491                              -3,3%
Εταιρικοί πελάτες (Ομαλοποιημένα)3       14.097                               15.133                              -6,9%
Εταιρικοί πελάτες -Telco                                 8.877                                9.425                              -5,8%
Εταιρικοί πελάτες -Telco
(Ομαλοποιημένα)3 8.960 10.067 -11,0%
Εταιρικοί πελάτες – Pay TV 5.137 5.067 1,4%
Διαφήμιση 1.625 3.639 -55,3%
Λοιπά έσοδα 4.217 2.677 57,5%
Κύκλος εργασιών 91.914 96.804 -5,1%
Κύκλος εργασιών (Ομαλοποιημένα) 91.997 97.447 -5,6%

Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 1ου τριμήνου του 2015 ανήλθαν στα €14,56 εκατ., έναντι €15,97 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014, κυρίως λόγω της συμπίεσης των τιμών.

Ανάλυση EBITDA                                                                                                     (€ ‘000)  Q1 2015                Q1 2014           Δ
Συνολικά έσοδα (συμπ. λοιπών εσόδων)                                                                                91.914               96.804               -5,1%
Συνολικά έσοδα (ομαλοποιημένα)3                                                                                        91.997                97.446               -5,6%
Δημοσιευμένα EBITDA                                                                                                             14.555                 15.973               -8,9%
Προσαρμοσμένα EBITDA                                                                                                         14.555                 15.973              -8,9%
Περιθώριο προσαρμοσμένων EBITDA                                                                                   15,8%                  16,5%        -0,66π.μ.

Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός το Μάρτιο του 2015 ανέρχεται σε €325 εκ.

Πρόσφατες Εξελίξεις

• Το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου θα μεταδίδεται και τα επόμενα 4 χρόνια από τα κανάλια Novasports. Τα κορυφαία αθλητικά κανάλια της χώρας, προχώρησαν σε επέκταση της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων με τη Super League, εξασφαλίζοντας μέχρι το 2019 τη δημοφιλέστερη αθλητική διοργάνωση για τον Έλληνα φίλαθλο.
• Η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις δανείστριες τράπεζες για την αναχρηματοδότηση των δανειακών της υποχρεώσεων. Στις 29/4/2015 υπέβαλε προς τις τράπεζες επικαιροποιημένη πρόταση αναχρηματοδότησης στα πλαίσια της οποίας εξετάζει και την έκδοση Μετατρέψιμου Ομολογιακού δανείου ύψους €100 εκ. Οι συζητήσεις με τις δανείστριες τράπεζες είναι σε εξέλιξη και η διοίκηση της εταιρείας είναι αισιόδοξη για την επιτυχή έκβαση των διαπραγματεύσεων αναχρηματοδότησης.
• Μια νέα πρωτοποριακή λύση λάνσαρε η Forthnet, η οποία περιλαμβάνει υπηρεσίες Cloud PBX (εικονικού τηλεφωνικού κέντρου), καθώς και μια μεγάλη γκάμα πρόσθετων υπηρεσιών UCC. Αποτελεί ιδανική λύση για εταιρίες οι οποίες θέλουν να εγκαταστήσουν, αναβαθμίσουν ή αντικαταστήσουν τις υποδομές τηλεφωνικού κέντρου με χαμηλό μηνιαίο κόστος και άμεση υλοποίηση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

kinima_ypervasi