Navigation
24
Σεπ
location
Αθήνα
15 Μαρ 2017

Εξατομικευμένες ψηφιακές υπηρεσίες, το μέλλον της Lufthansa

lufthansa Επιχειρήσεις

Σε επενδύσεις 500 εκατ. ευρώ αποκλειστικά για την ανάπτυξη των εξατομικευμένων ψηφιακών υπηρεσιών προχωρά έως το 2020 ο όμιλος Lufthansa.

Στόχος του σχεδίου είναι να προσφέρει ο  γερμανικός αερομεταφορέας νέου τύπου ψηφιακές υπηρεσίες –τόσο κατά τη διάρκεια της πτήσης όσο και στο έδαφος– που μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε επιβάτη.

Οι ταξιδιώτες έχουν ήδη τη δυνατότητα να κατεβάζουν στις φορητές συσκευές τους επιλογές από 250 εφημερίδες και περιοδικά σε ηλεκτρονική μορφή. Στο μεταξύ ο όμιλος Lufthansa έχει δημιουργήσει ένα νέο τύπο ναύλου, τα «εισιτήρια απλής μετάβασης» προς ευρωπαϊκούς προορισμούς, που θα ξεκινούν από 49 ευρώ.

Η Lufthansa, η Austrian Airlines και η Swiss εκτελούν περίπου 7.500 πτήσεις την εβδομάδα, προς 170 προορισμούς.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi