Navigation
28
Μαρ
location
Αθήνα
15oC
Αίθριος - καθαρός
17 Ιούν 2015

Ε.Ι.Παπαδοπούλου: Ψωμί με δίκοκκο στάρι και συνεχείς επενδύσεις

papadopoulou Brand News | Επιχειρήσεις

Ένα νέο καινοτόμο προϊόν της  Ε.Ι.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ A.E. η«Αρχαία Σπορά», εισέρχεται στην αγορά άρτου. Πρόκειται για ένα ψωμί με Δίκοκκο Σιτάρι, ένα σπόρο που έχει τις ρίζες του στους αρχαίους προγόνους μας. Το ψωμί «Αρχαία Σπορά» διαθέτει τις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά προκειμένου να κερδίσει μία ξεχωριστή θέση στο μέλλον της ελληνικής αγοράς άρτου.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας παρουσίασε παράλληλα τα Οικονομικά της Στοιχεία όπως αυτά καταγράφονται στον ισολογισμό του έτους 2014, αλλά και όπως αυτά εμφανίζονται τους πρώτους μήνες του 2015.

Το 2014 η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. πραγματοποίησε πωλήσεις 133,7 εκατ. ευρώ, έναντι 126,4 εκατ. ευρώ το 2013 (αύξηση 5,7%). Τα κέρδη της κατόπιν φόρων ανήλθαν σε 8,2  εκατ. ευρώ έναντι 7,8  εκατ. ευρώ το 2013 (αύξηση 5%). Κατά τη διάρκεια του 2014 η εταιρεία πέτυχε σημαντική μείωση του τραπεζικού της δανεισμού από 40 εκατ. ευρώ σε 25 εκατ. ευρώ.

Ταυτόχρονα, η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. ενίσχυσε τη θέση της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Παραμένει αδιαμφισβήτητος ηγέτης στον τομέα της μπισκοτοποιίας, με νέα προϊόντα προστιθέμενης αξίας. Το αντίστοιχο μερίδιο αγοράς για το 2014 ανήλθε σε 64%, έναντι 62% το 2013.

Στον τομέα των αρτοσκευασμάτων η εταιρεία κατέχει τη δεύτερη θέση. Διατηρεί ωστόσο την ηγετική της θέση στην κατηγορία της Premium Φρυγανιάς. Το μερίδιό της στην αγορά φρυγανιάς ανήλθε το 2014 σε 27%, όσο και το 2013.

Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. αύξησε τα μεγέθη της και στην αγορά δημητριακών, με τα Digestive Bars. Το σχετικό μερίδιό της ανήλθε το 2014 σε 15%, έναντι 14% το 2013.

Στην αγορά άρτου, η εταιρεία συνέχισε να κατέχει ηγετικό ρόλο σε ότι αφορά την ανάπτυξη και την προώθηση καινοτόμων προϊόντων.

Το 2014, το μερίδιο της εταιρείας στην οργανωμένη αγορά λιανεμπορίου αυξήθηκε κατά 4% ενώ στη «μικρή λιανική» αγορά αυξήθηκε κατά 7%.

Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. αναπτύσσεται δυναμικά και στις διεθνείς αγορές με κύριο στόχο την επώνυμη διείσδυση των προϊόντων στα τοπικά Οργανωμένα Δίκτυα Λιανικής, με έμφαση στις Ευρωπαϊκές Αγορές και τις Αγορές της Μέσης Ανατολής. Η εταιρεία αποσκοπεί στον τριπλασιασμό των εξαγωγών της την επόμενη διετία.

Τέλος, θετικός είναι και ο μέχρι στιγμής απολογισμός του τρέχοντος έτους. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2015, η εταιρεία εμφανίζει αύξηση κύκλου εργασιών κατά περίπου 4% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Η Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. παραμένει προσηλωμένη στο αναπτυξιακό της πλάνο, με έδρα την Ελλάδα, με σεβασμό στους καταναλωτές και με βάση την έρευνα και την καινοτομία. Επενδύει από 7 έως 10 εκατ. ευρώ ετησίως σε νέα προϊόντα, σε νέες τεχνολογίες και στον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού της.

«Οι Έλληνες είναι αυτοί που κράτησαν την εταιρεία μας στην κορυφή, τρεις γενιές τώρα. Οι Έλληνες είναι αυτοί που εμπιστεύονται για περισσότερο από 90 χρόνια τα προϊόντα μας. Στην ελληνική Οικονομία επενδύουμε, την ελληνική επιχειρηματικότητα ενισχύουμε, με βάση την Ελλάδα θα αναπτυχθούμε περαιτέρω. Το μέλλον μας είναι εκεί που βρίσκονται οι ρίζες μας. Η «Αρχαία Σπορά» αποτελεί απτό παράδειγμα της φιλοσοφίας μας. Ένα ψωμί με Δίκοκκο Σιτάρι, ένα σπόρο με ρίζες στους Αρχαίους προγόνους μας, ένα διατροφικό θησαυρό.  Είναι ένα γευστικό προϊόν που θα κερδίσει μία ξεχωριστή θέση στο μέλλον της ελληνικής αγοράς άρτου» δήλωσε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας κα. Ιωάννα Παπαδοπούλου.

 Σχετικά με την Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.

Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε, πρωτοπόρος και υπερσύγχρονη βιομηχανία τροφίμων, είναι μια αμιγώς Ελληνική εταιρεία η οποία εδώ και 93 χρόνια ηγείται της Ελληνικής αγοράς μπισκότων με μεγάλη γκάμα γευστικών προϊόντων, υψηλής διατροφικής αξίας και ιδιαίτερα αναγνωρίσιμες μάρκες, όπως:  Πτι Μπερ, Μιράντα, Γεμιστά, Caprice, Cream Crackers. Κατέχει, επίσης, ισχυρή θέση στον κλάδο των αρτοσκευασμάτων με προϊόντα όπως τα Krispies και οι Χωριάτικες φρυγανιές, διαθέτει  στην αγορά τις μπάρες Δημητριακών Digestive Bars, ενώ το 2013 εισήλθε στον χώρο του συσκευασμένου ψωμιού σε φέτες, με τις μάρκες Γεύση² και Χωριανό.  Στα 4 εργοστάσιά της απασχολεί περισσότερα από 1.200 άτομα ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 40 χώρες. Μετρά δεκάδες βραβεύσεις σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις. Η εταιρεία εξέδωσε το 2013 τον πρώτο απολογισμό εταιρικής υπευθυνότητας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

kinima_ypervasi