Navigation
23
Οκτ
location
Αθήνα
7 Μαΐ 2015

Δύο νέες συνεργασίες για την Παπουτσάνης

papoutsanis Επιχειρήσεις

Δύο νέα εγχειρήματα, τα οποία αναμένεται να συμβάλουν στη διατήρηση της αναπτυξιακής της πορείας και μέσα στο 2015, ξεκινά άμεσα η Παπουτσάνης.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της εταιρείας με τη Sysco Guest Supply, έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς ξενοδοχειακών καλλυντικών διεθνώς, η Παπουτσάνης θα ξεκινήσει από το δεύτερο μισό του έτους την τροφοδοσία διεθνούς αλυσίδας ξενοδοχείων πέντε αστέρων σε όλη την Ευρώπη.

Η συμφωνία περιλαμβάνει την αποκλειστική παραγωγή από την Παπουτσάνης όλων των ξενοδοχειακών προϊόντων ατομικής περιποίησης τα οποία παρέχονται στους ενοίκους των δωματίων, σε όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου στην Ευρώπη.

Η συγκεκριμένη συνεργασία αφορά περισσότερο από 20 εκατομμύρια τεμάχια ανά έτος και εκτιμάται ότι δύναται να προσθέσει ετησίως περίπου 1,7 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών της Παπουτσάνης.

Το δεύτερο εγχείρημα αφορά στην έναρξη παραγωγής και προώθησης μίας νέας σειράς προϊόντων με το όνομα OLIVE CARE, η οποία  αποτελεί μία πλήρη σειρά προϊόντων περιποίησης μαλλιών και σώματος με βάση τις ευεργετικές ιδιότητες του ελληνικού ελαιολάδου και θα απευθύνεται κυρίως σε μη Έλληνες αγοραστές είτε εντός Ελλάδας (τουριστική αγορά) είτε εκτός Ελλάδας (εξαγωγές σε super markets του εξωτερικού).

Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης κατά τη χρήση 2014 αυξήθηκε κατά 7,1% στα 17,2 εκατ. ευρώ. Οι εξαγωγές ανήλθαν σε 7,0 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 41%.

Αντίθετα, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους οι συνολικές πωλήσεις φαίνεται να παρουσιάζουν μείωση 18% περίπου κυρίως λόγω της διακοπής της συνεργασίας με μεγάλο πελάτη της εταιρείας στο εξωτερικό. Μη λαμβανομένης υπόψη της ως άνω διακοπείσας συνεργασίας, οι πωλήσεις της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο φαίνεται να είναι αυξημένες κατά 15% περίπου.

Παρά τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στην αγορά σήμερα και με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει κάποια ασυνέχεια στις γενικότερες εξελίξεις,  η διοίκηση της Παπουτσάνης είναι συγκρατημένα αισιόδοξη.

«Μέσα στους στόχους της εταιρείας μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του εξαγωγικού προσανατολισμού μας με προϊόντα Παπουτσάνης και η διεύρυνση των συνεργασιών μας με περισσότερους αξιόπιστους διεθνείς ομίλους – εταιρείες, αξιοποιώντας και ενισχύοντας από την μία το παραγωγικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κόστους της εταιρείας, και ισχυροποιώντας από την άλλη τον κύκλο εργασιών της σε μία διαχρονικά σταθερή βάση», δηλώνει η διοίκηση.

Σε αυτό το πλαίσιο, σημειώνει πως εργάζεται εντατικά πάνω σε συγκεκριμένα έργα που μέσα στη χρονιά, σταδιακά, θα ολοκληρώνονται μειώνοντας κατά το δεύτερο τρίμηνο σημαντικά την υστέρηση του  πρώτου τριμήνου και γυρίζοντας τελικά τη χρονιά σε θετικό πρόσημο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi