Navigation
30
Μαρ
location
Αθήνα
20oC
Νεφοσκεπής
30 Αυγ 2016

Διεθνής επιχειρηματική ναυμαχία για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

limani-thess Οικονομία

Παρά τις δακρύβρεχτες διαβεβαιώσεις των ντόπιων κομματαρχών , ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης προχωρά με γρήγορες και συνοπτικές διαδικασίες.

Μέσα στις επόμενες μέρες, θα αναρτηθεί στο virtual data room του ΤΑΙΠΕΔ, το δεύτερο κείμενο της τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης μεταξύ ΟΛΘ και ελληνικού Δημοσίου, στο πλαίσιο του εν εξελίξει διαγωνισμού ιδιωτικοποίησης.

Οι 5 από τους 8 υποψηφίους επενδυτές που έχουν περάσει στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, συνεχίζουν να εκδηλώνουν με επισκέψεις και επιστολές το ενδιαφέρον για τον ΟΛΘ.

Η ιαπωνική Mitsui & Co, έστειλε κλιμάκιο στελεχών της  πριν λίγες μέρες στις εγκαταστάσεις του ΟΛΘ και είχε ενημερωτικές συναντήσεις επί τεχνικών θεμάτων.

Η εταιρεία International Container Terminal Services (ICTS) από τις Φιλιππίνες πιέζει για επιτάχυνση των διαδικασιών ενώ έντονο είναι επίσης το ενδιαφέρον από την  P & O Steam Navigation Company -DP World (θυγατρική της DubaiPort), από το σχήμα της Deutshe Invest Equity Partners, GmbH (θυγατρική γερμανικού private equity fund) με τον Ιβάν Σαββίδη και από την APM Terminals, B.V.(θυγατρική της δανικήςMaersk).

Αντικείμενο της διαγωνιστικής διαδικασίας, εκτός από το ύψος του τιμήματος θα είναι και  το ύψος των δεσμευτικών επενδύσεων και των φορτίων που θα πρέπει να προσελκύσει ο ιδιώτης επενδυτής.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

kinima_ypervasi