Navigation
23
Μαρ
location
Αθήνα
21oC
Αραιή συννεφιά
23 Σεπ 2016

Διαφημιστικοί «πονοκέφαλοι» για το Facebook

Facebook Επιχειρήσεις

Οι μεγαλύτεροι παίκτες στον χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ έχουν αναστατωθεί αφότου έμαθαν πως το Facebook αύξανε για δύο χρόνια τον μέσο χρόνο προβολής των διαφημίσεων στην πλατφόρμα του.

Πριν αρκετές εβδομάδες, το Facebook είχε εκδώσει ανακοίνωση, την οποία ανήρτησε στο «Κέντρο Βοήθειας Διαφημίσεων», στην οποία γνωστοποιούσε πως τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στον μέσο όρο θέασης των διαφημίσεων στα βίντεο είναι τεχνητά διογκωμένα, επειδή λειτουργούν μόνο σε προβολές βίντεο άνω των τριών δευτερολέπτων. Παράλληλα, ανακοίνωσε πως έχει ήδη εισάγει ένα νέο σύστημα προκειμένου να διορθώσει το πρόβλημα.

Τα στελέχη των διαφημιστικών εταιρειών άρχισαν να ψάχνουν καλύτερα το θέμα, όταν έλαβαν γνώση του θέματος. Έτσι, σύμφωνα με το πρακτορείο Publicis Media, ο μέσος χρόνος που δαπανά ένας χρήστης του Facebook για τη θέαση βίντεο είχε υπερεκτιμηθεί κατά 60%-80%.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

kinima_ypervasi