Navigation
9
Δεκ
location
Αθήνα
18oC
Αίθριος - καθαρός
24 Νοε 2016

Δεν ναυπηγούνται νέα πλοία, οι εφοπλιστές φοβούνται την κρίση

Πλοια Νέα

Καθίζηση -73% καταγράφουν οι παραγγελίες νέων πλοίων στα ναυπηγεία του πλανήτη.

Πίσω στη δεκαετία του 1980 γύρισε το βιβλίο νέων παραγγελιών πλοίων, σύμφωνα με τους Clarksons Research, ως αποτέλεσμα της ναυτιλιακής κρίσης που προκαλείται από τη μείωση της παγκόσμιας ζήτησης και την αύξηση της προσφοράς πλοίων.

Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους δόθηκαν παραγγελίες για 359 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 24,8 εκατ. dwt (9,6 εκατ. gt), σημειώνοντας μείωση κατά 73% σε σύγκριση με πέρυσι σε dwt, το χαμηλότερο επίπεδο νέων παραγγελιών από τις αρχές της δεκαετίας του 1980.

Στα πλοία bulker, σύμφωνα με τους Clarkson Research, οι παραγγελίες για νεότευκτα αφορούσαν μόλις 38 πλοία 12,6 εκατ. dwt, γεγονός που σημαίνει μείωση κατά 38% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

  • Στην Κίνα δόθηκαν παραγγελίες για 161 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 15,3 εκατ. dwt (3,4 εκατ. cgt) και αξίας 6,1 δισ. δολ.
  • Στα ναυπηγεία της Κορέας κατευθύνθηκαν παραγγελίες για 52 πλοία μεταφορικής ικανότητας 5,4 εκατ. dwt (1,6 εκατ. cgt) και αξίας 3,3, δισ. δολ.
  • Τα ναυπηγεία της Ιαπωνίας, βρέθηκαν στην τρίτη θέση, με 43 πλοία, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 3,3, εκατ. dwt. (1,1 εκατ. cgt), συνολικής αξίας 2 δισ. δολ.

Οι Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες επένδυσαν 10,3 δισ. δολ. για νέες παραγγελίες, ενώ οι Ασιάτες και οι Αμερικανοί επένδυσαν 10 δισ. δολ. και 7,5 δισ. δολ. αντιστοίχως

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

kinima_ypervasi