Navigation
26
Μαΐ
location
Αθήνα
25oC
Αραιή συννεφιά
23 Σεπ 2015

AB Bασιλόπουλος: Mια εταιρεία με ελληνική καρδιά και καταγωγή

AB Επιχειρήσεις

Μέσα σε ένα ασταθές κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον, όπως διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια, οι μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα οφείλουν να δείχνουν χαρακτήρα και να μιλούν με ειλικρίνεια και υπευθυνότητα. Κάποιες έχουν τη δυναμική αλλά και το υπόβαθρο για να εμπνεύσουν τους πελάτες τους, τον κλάδο τους και την οικονομία εν γένει.

Σε αυτό το πνεύμα, η ΑΒ Βασιλόπουλος, από την ίδρυσή της έως και σήμερα στηρίζει την ελληνική αγορά και εφαρμόζει ανεπηρέαστα μια συμπαγή επιχειρηματική στρατηγική με όραμα.

Παρά τις συνεχείς προκλήσεις, η ΑΒ συνεχίζει να διευρύνει το δίκτυό της (23 νέα καταστήματα άνοιξαν μόνο μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2015) και να επανεπενδύει τα κέρδη της στην εγχώρια αγορά ενώ είναι πάντα συνεπής στην καταβολή των οικονομικών της υποχρεώσεων. Συγκεκριμένα, το 2014 κατέβαλε 180 εκατ. € σε εισφορές υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου και συνέβαλε κατά 1% περίπου στο ΑΕΠ, στηρίζοντας την ελληνική οικονομία στην πράξη.

Στο δρόμο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πελατών, των συνεργατών και των κοινωνιών, η εταιρεία εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Ευθύνης, που βασίζεται σε τρεις βασικές έννοιες, τον «Άνθρωπο», τα «Προϊόντα» και το «Περιβάλλον». Αξίζει να σημειωθεί ότι, μόνο για το 2014, η ΑΒ διέθεσε συνολικά το ποσό των 500.000€ βοηθώντας χιλιάδες ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τόσο προβλήματα σίτισης όσο και απρόσμενες δυσκολίες.

Το ίδιο αίσθημα της προσφοράς είναι που κάνει τους ανθρώπους της εταιρείας να δίνουν πάντα το καλύτερο για πάνω από 75 χρόνια. Είναι εκπληκτικό το γεγονός πως σήμερα στο δίκτυο της η ΑΒ διαθέτει πάνω από 30.917 προϊόντα σε τιμές για κάθε πορτοφόλι που προέρχονται από περίπου 1.974 μικρούς και μεγάλους προμηθευτές.

Σήμερα, η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στην πρόκληση που ονομάζεται αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ, δηλώνοντας δυναμικά παρούσα με μία σειρά προωθητικών ενεργειών σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων υψηλής ποιότητας, για ένα όλο και πιο γεμάτο καθημερινό καλάθι.

Με την ίδια αγάπη με την οποία ο Γεράσιμος και ο Χαράλαμπος Βασιλόπουλος λειτουργούσαν το μπακάλικο τους το 1939, έτσι και σήμερα η εταιρεία φροντίζει να διατηρεί τις αξίες, το μεράκι και την αφοσίωση που όλα αυτά τα χρόνια εμπιστεύονται οι καταναλωτές.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

PolicePress
kinima_ypervasi